Do grona najemców Poznań City Center dołączyła kolejna modowa marka - Blue Shadow, która oferuje różnorodność stylów, kolorów oraz szeroką gamę rozmiarów (od 34 do 50). Lokal zajął powierzchnię 60 m kw. na poziomie 2. centrum handlowego.
Odkrywanie siły kobiecości to wiodące hasło marki, mającej w ofercie wyjątkowe kolekcje dla kobiet w każdym wieku i rozmiarze. Elementem charakterystycznym marki są autorskie kolekcje o ciekawym kroju i oryginalnym fasonie. Krótkie serie i cotygodniowe wprowadzanie nowych modeli wpływają na wyjątkowość kolekcji. Na drugim piętrze centrum klienci znajdą ubrania szyte w Polsce z rodzimych materiałów. Marka jest wierna idei "Tworzymy Polską Modę".
Na wszystkich klientów, którzy w najbliższych dniach odwiedzą centrum będą czekać wyprzedażowe rabaty do -50%.
Blue Shadow to polska, rodzinna firma wywodząca się ze Śląska. Misją marki jest hasło: "Jesteś niepowtarzalny, jesteś niepowtarzalna – i to jest dla nas najważniejsze". Z kolei motto Blue Shadow "Bądź piękna w każdym rozmiarze" sprawia, że wszystkie klientki mogą czuć się kobieco i być pewnymi siebie w ubraniach marki.
Tagi: