Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lipcu 2015 roku przez Grupę Kapitałową Vistula Group S.A. wyniosły około 40,7 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2014 roku o około 18,3%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – lipiec 2015 roku wyniosła około 276,5 mln zł i była wyższa o około 16,9% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 21,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2014 roku o około 14%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – lipiec 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 151,3 mln zł i była wyższa o około 19,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 15,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2014 roku o około 19,1 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – lipiec 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 98,6 mln zł i była wyższa o około 12,2 % od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Tagi: