Black Red White nagrodzone za jakość obsługi

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-10-05 | 17:00
Kompetencje personelu, ceny oraz asortyment – te i inne atuty Black Red White wyróżnione zostały w plebiscycie „Godło Jakości Obsługi”. Dzięki opiniom klientów grupa meblarska należy do grona „Top 100 Najprzyjaźniejszych Firm” i liderów jakości obsługi w branży meblarskiej.
W tegorocznym rankingu „Top 100 Najprzyjaźniejszych Firm” konsumenci z całej Polski po raz kolejny wskazali listę laureatów cieszących się ich największym uznaniem i zaufaniem. O przyznaniu wyróżnień decydowały opinie 3 milionów osób z 2 tysięcy miejscowości z całego kraju.
- Otrzymane Godło to dla nas szczególnie istotne wyróżnienie, ze względu na fakt, że przyznawane jest przez prawdziwych ekspertów w zakresie jakości obsługi, czyli konsumentów. To dowód tego, że według klientów Black Red White to synonim jakości i funkcjonalności produktów, przy zachowaniu ich konkurencyjnej ceny. Wysokie miejsce w ogólnopolskim rankingu jakości obsługi mobilizuje nas jednocześnie do ciągłego podwyższania standardów – podkreśla Robert Wolanin z Działu Marketingu Black Red White.
Grupa Black Red White to największa polska grupa meblarska, producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz z ok. 20% udziałem w rynku pod względem wartości sprzedaży. Firma oferuje meble pokojowe, kuchenne, tapicerowane oraz stoły i krzesła.
W skład Grupy wchodzi Black Red White SA i 20 spółek zależnych, w tym 9 podmiotów zagranicznych zlokalizowanych na Ukrainie, Białorusi, Słowacji, w Rosji oraz Bośni i Hercegowinie. Działalność produkcyjna na rzecz Black Red White prowadzona jest w 21 zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w Polsce i za granicą.
Grupa Black Red White lokuje około 30% swojej sprzedaży za granicą. Asortyment Grupy dostępny jest, poza rynkiem polskim, w ponad 40 krajach świata m.in.: Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Bułgarii, Rosji, Łotwie, Litwie, Estonii, Ukrainie, Białorusi, Kazachstanie, Grecji, Bośni i Hercegowinie, Chorwacji, Niemczech, Austrii, Belgii, Holandii, krajach skandynawskich, Wielkiej Brytanii, Irlandii, USA oraz Kanadzie.
Grupa Black Red White dysponuje znakomicie zaplanowaną i zorganizowaną siecią około 2 300 punktów sprzedaży, z których ponad połowa to salony poza granicami kraju. Krajowa sprzedaż detaliczna mebli i artykułów wyposażenia wnętrz Black Red White jest prowadzona i rozwijana - poza punktami partnerskimi - za pośrednictwem sieci salonów własnych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Aktualnie liczy ona 56 salonów, w tym 11 sklepów wielkopowierzchniowych we Wrocławiu, Krakowie, Lublinie, Zabrzu, Będzinie, Chorzowie, Łodzi, Bydgoszczy, Poznaniu, Warszawie i Gdańsku.
Krajowa sprzedaż hurtowa prowadzona jest w oparciu o centrum logistyczne w Mielcu oraz 10 hurtowni regionalnych. Podobna strategia w zakresie handlu hurtowego realizowana jest na rynkach zagranicznych. Grupa dysponuje kilkoma hurtowniami własnymi na terenie Ukrainy, Białorusi, Rosji oraz Bośni i Hercegowiny. Hurtownie przedstawicielskie firmy znajdują się na terenie Czech, Słowacji, Węgier, Bułgarii, Rumunii oraz Grecji.
Dominującą pozycję w Grupie Black Red White zajmuje spółka Black Red White SA. Pełni ona nadzór właścicielski nad podmiotami zależnymi oraz sprawuje funkcję koordynującą w zakresie zakupów, produkcji i sprzedaży prowadzonych przez spółki należące do Grupy.
Na rzecz Grupy Black Red White – w spółkach zależnych oraz w spółkach współpracujących z Grupą i świadczących dla niej usługi – pracuje łącznie około 13 tys. pracowników.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2011-10-09 do 2011-10-09

Zobacz także

Black Red White nagrodzone za jakość obsługi

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.