W tegorocznym rankingu „Top 100 Najprzyjaźniejszych Firm” konsumenci z całej Polski po raz kolejny wskazali listę laureatów cieszących się ich największym uznaniem i zaufaniem. O przyznaniu wyróżnień decydowały opinie 3 milionów osób z 2 tysięcy miejscowości z całego kraju.
-
Otrzymane Godło to dla nas szczególnie istotne wyróżnienie, ze względu na fakt, że przyznawane jest przez prawdziwych ekspertów w zakresie jakości obsługi, czyli konsumentów. To dowód tego, że według klientów Black Red White to synonim jakości i funkcjonalności produktów, przy zachowaniu ich konkurencyjnej ceny. Wysokie miejsce w ogólnopolskim rankingu jakości obsługi mobilizuje nas jednocześnie do ciągłego podwyższania standardów – podkreśla Robert Wolanin z Działu Marketingu Black Red White.
Grupa Black Red White to największa polska grupa meblarska, producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz z ok. 20% udziałem w rynku pod względem wartości sprzedaży. Firma oferuje meble pokojowe, kuchenne, tapicerowane oraz stoły i krzesła.
W skład Grupy wchodzi Black Red White SA i 20 spółek zależnych, w tym 9 podmiotów zagranicznych zlokalizowanych na Ukrainie, Białorusi, Słowacji, w Rosji oraz Bośni i Hercegowinie. Działalność produkcyjna na rzecz Black Red White prowadzona jest w 21 zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w Polsce i za granicą.
Grupa Black Red White lokuje około 30% swojej sprzedaży za granicą. Asortyment Grupy dostępny jest, poza rynkiem polskim, w ponad 40 krajach świata m.in.: Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Bułgarii, Rosji, Łotwie, Litwie, Estonii, Ukrainie, Białorusi, Kazachstanie, Grecji, Bośni i Hercegowinie, Chorwacji, Niemczech, Austrii, Belgii, Holandii, krajach skandynawskich, Wielkiej Brytanii, Irlandii, USA oraz Kanadzie.
Grupa Black Red White dysponuje znakomicie zaplanowaną i zorganizowaną siecią około 2 300 punktów sprzedaży, z których ponad połowa to salony poza granicami kraju. Krajowa sprzedaż detaliczna mebli i artykułów wyposażenia wnętrz Black Red White jest prowadzona i rozwijana - poza punktami partnerskimi - za pośrednictwem sieci salonów własnych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Aktualnie liczy ona 56 salonów, w tym 11 sklepów wielkopowierzchniowych we Wrocławiu, Krakowie, Lublinie, Zabrzu, Będzinie, Chorzowie, Łodzi, Bydgoszczy, Poznaniu, Warszawie i Gdańsku.
Krajowa sprzedaż hurtowa prowadzona jest w oparciu o centrum logistyczne w Mielcu oraz 10 hurtowni regionalnych. Podobna strategia w zakresie handlu hurtowego realizowana jest na rynkach zagranicznych. Grupa dysponuje kilkoma hurtowniami własnymi na terenie Ukrainy, Białorusi, Rosji oraz Bośni i Hercegowiny. Hurtownie przedstawicielskie firmy znajdują się na terenie Czech, Słowacji, Węgier, Bułgarii, Rumunii oraz Grecji.
Dominującą pozycję w Grupie Black Red White zajmuje spółka Black Red White SA. Pełni ona nadzór właścicielski nad podmiotami zależnymi oraz sprawuje funkcję koordynującą w zakresie zakupów, produkcji i sprzedaży prowadzonych przez spółki należące do Grupy.
Na rzecz Grupy Black Red White – w spółkach zależnych oraz w spółkach współpracujących z Grupą i świadczących dla niej usługi – pracuje łącznie około 13 tys. pracowników.
Tagi: