Minione miesiące w Centrum Handlowo-Rozrywkowym Gemini Park Bielsko-Biała mijają pod znakiem kolejnych sukcesów. Po udanym półroczu, ostatni kwartał w obiekcie zakończył się wzrostami odwiedzalności i obrotów. Podpisane zostały także nowe umowy najmu.
Centrum Handlowe Gemini Park Bielsko-Biała stale notuje coraz lepsze wyniki. W ujęciu rok do roku obroty obiektu w ostatnim kwartale wzrosły średnio aż o 23 proc. Był to również doskonały czas pod względem odwiedzalności - frekwencja polepszyła się o kolejne 5 proc.
Trend zwyżkowy, zarówno w liczbie odwiedzających, jak i obrotów, bielskie Gemini Park notuje regularnie od dłuższego czasu. W pierwszym półroczu 2016 roku najemcy osiągali wzrosty sprzedaży nawet o 45 proc., a obiekt w tym okresie odwiedziło 6 proc. osób więcej niż w roku ubiegłym.
– Rosnąca popularność Gemini Park to zasługa konsekwentnie wprowadzanych zmian, jakie wdrażamy w naszym centrum. Ponad dwa lata temu zakończyła się rozbudowa, dzięki której mieliśmy możliwość znaczącego poszerzenia oferty handlowej. Zmieniliśmy też strategię obiektu, które od tego czasu jest centrum handlowym skierowanym przede wszystkim do rodzin z dziećmi. To właśnie im dedykujemy akcje marketingowe i eventy, jak np. amatorski rajd rodzinny „4 koła napędzane rodziną”, który odbył się we wrześniu. Do grona naszych najemców stale dochodzą nowe brandy, często jako jedyne w regionie, które szybko zyskują uznanie wśród lokalnej społeczności. Cieszymy się, że przeprowadzone przez nas zmiany są tak dobrze odbierane przez naszych klientów – mówi Krzysztof Brączek, Dyrektor Centrum Handlowo-Rozrywkowego Gemini Park Bielsko-Biała.
W minionym kwartale zwiększyła się także oferta centrum. Od lipca klienci obiektu mogą korzystać z ekologicznego parku rozrywki „Eko-Park – w DECHE!” zlokalizowanego tuż przy Gemini Park nad rzeką, o łącznej powierzchni blisko 5 tys. m kw. Jest to unikatowy projekt łączący rozrywkę i edukację ekologiczną, w którym wszystkie elementy wykonane są z drewna. Teren ten także wykorzystywany jest do organizacji akcji wspierających centrum handlowe, m.in. prezentacje drużyn sportowych, z którymi centrum współpracuje. W tym czasie do grona najemców dołączył także producent kosmetyków naturalnych Yves Rocher (35 m kw.), sklep z odzieżą patriotyczną i uliczną Street Shop (60 m kw.), największy w Bielsku-Białej oddział bankowy PKO BP (250 m kw.) czy restauracja Salad Fantasy (40 m kw.). Nowi najemcy niejednokrotnie podkreślali, że na wybór obiektu wpływ miała jego doskonała lokalizacja i zarządzanie.
– Gemini Park Bielsko-Biała to nowoczesne i przestronne centrum handlowe - charakteryzujące się znakomitą lokalizacją i świetnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. Usytuowanie placówki na terenie obiektu wpłynie na wzmocnienie wizerunku Banku jako nowoczesnej, silnej i rozwijającej się instytucji finansowej – mówi Iwona Radomska, Ekspert PKO BP .
– Firma Yves Rocher na kolejną ze swoich lokalizacji wybrała obiekt Gemini Park w Bielsku- Białej. O naszej współpracy zdecydowała dogodna lokalizacja oraz fakt, że jest to Centrum dostępne dla każdego i podobnie jak marka Yves Rocher, dbające o lokalną społeczność oraz wspierające różnego rodzaju akcje charytatywne i proekologiczne – mówi Joanna Brandys, kierownik regionalny Yves Rocher Polska.
W ostatnim kwartale podpisane zostały także kolejne umowy najmu. Już niebawem ofertę centrum poszerzy między innymi Danish Design (55 m kw.) – sklep oferujący odzież damską renomowanych marek duńskich tj.: Vila, Object, ICHI, Pulz Jeans, mbyM, Culture, Zizzi, SoyaConcept, Cream, Kaffe czy Educe.
– Bielskie Gemini Park to atrakcyjny obiekt handlowy. W naszym salonie będzie sprzedawana odzież damska i dodatki takie jak: torebki, paski, czapki, szale, rękawiczki oraz biżuteria znanych duńskich marek. Te oryginalne rzeczy będzie można u nas nabyć w atrakcyjnych cenach – mówi Joanna Debusse, franczyzobiorca, Danish Design.
Dodatkowo, zgodnie z nowo podpisanym aneksem umowy najmu, firma Diverse pozostanie na kolejne 5 lat w obiekcie, a marka hebe zmieni lokalizację swojego sklepu.
Zmiany w Gemini Park Bielsko-Biała objęły także rozwiązania z zakresu technologii. Na przełomie lipca i sierpnia wymienione zostało oświetlenie parkingu podziemnego i klatek schodowych na energooszczędne żarówki typu LED, co przyczyniło się do redukcji zużycia energii elektrycznej zużywanej przez centrum.