Biedronka z tytułem Superbrands już po raz trzeci

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-05-30 | 16:58
Sieć sklepów Biedronka otrzymała prestiżowy tytuł Superbrand, przyznawany najsilniejszym polskim markom. Sieć zdobyła nagrodę dzięki rozpoznawalności i wyrazistości swojego wizerunku oraz aktywnemu budowaniu relacji z klientami.
To już trzeci w ostatnich latach tytuł Superbrands Polska dla Biedronki. Uroczyste wręczenie statuetek odbyło się 25 maja w Warszawie, podczas Gali Finałowej VI edycji Superbrands Polska. Wyboru 56 tegorocznych laureatów Superbrands Polska dokonała Rada Marek - niezależny panel ekspertów: dziennikarzy, menadżerów w agencjach marketingowych, reklamowych, PR i firmach prowadzących badania rynku oraz przedstawicieli największych firm, którzy na co dzień zajmują się budową i zarządzaniem markami. Wśród głównych kryteriów oceny są m.in. rozpoznawalność i wyrazisty wizerunek marki, wyjątkowość korzyści, które oferuje, jej stały rozwój i aktywne budowanie relacji z klientami. W ramach VI edycji projektu, po raz pierwszy w historii Superbrands w Polsce, o klasyfikacji najsilniejszych marek na krajowym rynku zadecydowała jednak nie tylko Rada, ale także grupa 2700 osób biorących udział w badaniu konsumenckim. Na ostateczne pozycje marek złożyły się skonsolidowane wyniki głosowania jurorów i konsumentów.
Według organizatorów gali, Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnym. Status Superbrands przysługuje markom, które wypracowały sobie niezwykle silną pozycję w swojej branży. Najlepsze marki przedstawione zostaną w specjalnym Albumie Superbrands.
Tytuł Superbrand jest kolejną nagrodą potwierdzającą zaufanie do marki Biedronka. Sieć już trzykrotnie otrzymała tytuł Marki Godnej Zaufania, przyznawany w badaniu konsumenckim magazynu Readers′ Digest. W 2011 roku Biedronka zdobyła Laur Konsumenta w kategorii: Sklepy Przyjazne Klientom. Jest także liderem i trzykrotnym laureatem Godła Jakości Obsługi. Celem programu, w którym bierze udział kilka milionów konsumentów, jest regularne badanie jakości obsługi firm oraz instytucji i wynikającego z niej poziomu satysfakcji klientów. W VIII edycji rankingu „Najcenniejsze polskie marki” dziennika Rzeczpospolita Biedronka zajęła 5. pozycję, wyprzedzając wszystkie firmy z sektora handlowego i spożywczego.
Zobacz sklepy Biedronka w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Biedronka z tytułem Superbrands już po raz trzeci

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.