Biedronka, Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej,
została partnerem kampanii społecznej „Polacy 2012. Wszyscy jesteśmy
gospodarzami”, organizowanej przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów.
Celem kampanii jest zachęcenie rodaków do pokazania wszystkim gościom – a
przede wszystkim zagranicznym kibicom – tradycyjnej, polskiej
gościnności.
Kampania, której hasłem jest „Feel like at home”, to ogólnopolska akcja motywująca Polaków do serdecznego przyjęcia obcokrajowców w trakcie Euro 2012, które rozpoczęło się 8 czerwca i potrwa do 1 lipca. Wskazuje również na okazję do integracji narodów - wspólnego kibicowania w sportowym duchu. W inicjatywie może wziąć udział każdy, kto porozumiewa się w języku angielskim. Aby zostać jej oficjalnym uczestnikiem wystarczy rejestracja na stronie internetowej akcji: www.wszyscyjestesmygospodarzami.pl. Po wypełnieniu formularza uczestnicy otrzymają materiały promocyjne – plakaty kampanii, a także specjalne naklejki i znaczki informujące o chęci udzielenia pomocy gościom zza granicy. W związku z akcją w sieci sklepów Biedronka zawisło ponad 2 000 plakatów informujących o kampanii.
Jednocześnie sieć Biedronka jest także partnerem projektu "Respect diversity". W dniu otwarcia Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Ministerstwo Spraw Zagranicznych, UEFA, FARE, międzynarodowa organizacja piłkarzy FIFPro oraz Stowarzyszenie "NIGDY WIĘCEJ" uroczyście zainaugurowały program "Respect Diversity" - szanuj różnorodność. "Respect Diversity" jest programem społecznej odpowiedzialności UEFA EURO 2012 realizowanym przez sieć FARE (Football Przeciwko Rasizmowi w Europie) i Stowarzyszenie "NIGDY WIĘCEJ". Główny cel projektu to promowanie różnorodności i pokazanie, że piłka nożna jednoczy ludzi. Częścią programu jest także monitorowanie i przeciwdziałanie przejawom dyskryminacji, rasizmu, antysemityzmu i nietolerancji. Na czas EURO w sklepach sieci Biedronka zawisły także barwne plakaty wspierające akcję.
Zobacz sklepy Biedronka w centrach handlowych
Tagi: