Na początku kwietnia 2014 r. projekt konsumencki "Testujemy" został stworzony z myślą o aktywnych konsumentach sieci Biedronka. Przedsięwzięcie wpisało się w strategię firmy, dlatego od stycznia 2016, ruszyła nowa odsłona projektu, dzięki któremu klienci mogą mieć jeszcze większy wpływ na kształt oferty w sklepach.
Obok zmienionego wyglądu, strona marki zyskała dodatkowe funkcjonalności, pozwalające użytkownikom nie tylko wybierać produkty, ale również rywalizować z innymi testerami i zdobywać atrakcyjne nagrody, a także wypowiadać się na blogu. Strona została także dostosowana do urządzeń mobilnych.
Dotychczas uczestnicy "Testujemy" mogli brać udział w testach nowych produktów oraz decydować, które z nich trafią do oferty czasowej sklepów Biedronka. Testerzy w głosowaniach oceniali także artykuły już obecne w asortymencie sieci. W nowej odsłonie platformy mogą oni także odnieść się do opakowań produktów. Dodatkowo, wśród nowych dostępnych aktywności znalazła się możliwość zdobywania punktów w miesięcznych i rocznych rankingach testerów. Zarejestrowani testerzy mogą gromadzić dodatkowe punkty, zapraszając do projektu swych znajomych.
W rankingach co miesiąc nagradzanych będzie 50 najbardziej zaangażowanych testerów. Pod koniec 2016 roku, na jego podstawie, wyłonionych zostanie 50 Mistrzów. W nagrodę za największą roczną aktywność 30 najlepszych testerów weźmie udział w warsztatach kulinarnych oraz otrzyma ekspresy do kawy Italico. Obecnie zarejestrowanych jest ponad 120 000 użytkowników platformy "Testujemy".
Tagi: