Ok. 50 sklepów sieci Biedronka od ubiegłego roku działa w nowym koncepcie. Dyskontowa sieć testuje w ten sposób wiele nowych rozwiązań, m.in. nowy układ w sklepach zakładający odmienioną aranżację dla poszczególnych kategorii produktów takich jak np. owoce i warzywa, pieczywo, alkohol, kwiaty itp.
W sklepach sieci Biedronka prowadzone są równolegle testy wielu rozwiązań, które na bieżąco są analizowane w celu zwiększenia efektywności placówek i poprawy jakości dokonywania zakupów przez klientów. Przykładem tego typu działań jest właśnie nowy układ w wybranych sklepach zakładający odmienioną aranżację dla poszczególnych kategorii produktów takich jak np. owoce i warzywa, pieczywo, alkohol, kwiaty etc.
Nowy koncept jest obecnie testowany w ok. 50 placówkach sieci w wybranych lokalizacjach, głównie w sklepach w Warszawie. W sklepach remontowanych i nowo otwieranych wprowadzany jest nowy układ kategorii owoców i warzyw. W przypadku pozostałych zmian, ze względu na ich testowy charakter, na tym etapie sieć nie udziela szczegółowych informacji.
Tagi: