Biedronka po raz trzeci otrzymuje Godło Jakości Obsługi

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-09-25 | 16:00
Biedronka, największa w Polsce sieć sklepów spożywczych, została laureatem Godła Jakości Obsługi 2011. Celem programu, w którego IV edycji wzięło udział aż trzy miliony konsumentów, jest regularne badanie jakości obsługi firm i instytucji, a więc wynikający z niej poziom satysfakcji klientów. Biedronka została wyróżniona już po raz trzeci, otrzymując tytuł Lidera Jakości Obsługi.
Podczas wczorajszej Gali, zorganizowanej w Business Centre Club w Warszawie, Godło Jakości Obsługi, w imieniu Jeronimo Martins Dystrybucja, odebrał Alfred Kubczak, Dyrektor ds. Relacji Zewnętrznych. – Cieszy nas fakt, że nagrodę odbieramy już po raz trzeci. Nagroda ta potwierdza, iż konsekwentna strategia firmy, dla której jakość w każdym wymiarze, wyrażająca się zarówno w dbałości o walory produktów, jak i obsługi, a do tego łącząca w sobie unikatowe na rynku powiązanie jakości z niską ceną, została doceniona. Tym bardziej, że oceniającym nasze działania jest najważniejszy dla nas bezpośredni Klient. Odbierając to cenne wyróżnienie muszę wspomnieć o 32 tysiącach pracowników Biedronek, którzy codzienną pracą przyczyniają się do tak wysokiej oceny naszych usług. Z tego miejsca im gratuluję. – powiedział Kubczak.
Godło Jakości Obsługi otrzymują te firmy i instytucje, które zdaniem klientów są dla nich przyjazne oraz oferują najwyższy standard obsługi. Specyfika badania polega na tym, że nie jest ono przeprowadzane przez ekspertów rynku, ani też instytucje badające ogólne opinie. Decydujący głos mają sami konsumenci, którzy korzystając z aplikacji umieszczonej na interaktywnej platformie programu lub za pośrednictwem portali społecznościowych wyrażają swoje opinie. Mogą też na bieżąco komentować działania firm, z których usług korzystają najczęściej.
W trosce o klienta firma realizuje specjalne szkolenia. Pracownicy są także nagradzani za swoje działania wobec konsumentów poprzez uczestnictwo w programach socjalnych. Ci, którzy szczególnie sumiennie podchodzą do swoich obowiązków są również nagradzani finansowo. Ponadto sklepy Biedronki odwiedzają tzw. tajemniczy klienci, których zadaniem jest kontrola jakości działań pracowników podczas ich codziennych obowiązków. Także ich uwagi i spostrzeżenia, są często podstawą do wypłacenie premii pracownikom za postawę wobec klienta. Firma od wielu lat prowadzi także działania monitorujące potrzeby klientów między innymi poprzez Biuro Obsługi Klienta, które dostępne jest całą dobę, a żadna z wątpliwości czy zapytań nie pozostaje bez odpowiedzi.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2011-09-23 do 2011-09-25

Zobacz także

Biedronka po raz trzeci otrzymuje Godło Jakości Obsługi

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.