Biedronka najbardziej zaufanym sklepem spożywczym Polaków

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-05-29 | 17:00
Sieć Biedronka została laureatem Złotego Godła w kategorii „Sklep spożywczy” tegorocznej edycji badania konsumenckiego European Trusted Brands 2012, organizowanego przez Reader’s Digest. Jest to już trzeci tytuł Marki Godnej Zaufania przyznany Biedronce przez Reader’s Digest w ciągu ostatnich kilku lat.
European Trusted Brands jest jednym z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzanych w Europie. Prezentuje dominujące nastroje mieszkańców Europy, postawy i wartości, które kształtują opinie i decyzje klientów.
- Zdobycie Złotego Godła w badaniu European Trusted Brands 2012 to dla nas ogromna satysfakcja i dowód, że nasza strategia, której celem jest oferowanie najwyższej jakości produktów w niskich cenach, jest doceniana przez klientów. Szczególnie cenny jest dla nas fakt, że to właśnie głosy konsumentów zdecydowały o wyborze Biedronki jako jednej z najbardziej rozpoznawanych i godnych zaufania marek. To wielki kapitał zaufania i doskonała motywacja do dalszego rozwoju – powiedziała Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych, odbierając nagrodę.
W tegorocznej edycji badania European Trusted Brands wzięło udział ponad 27 tysięcy respondentów z 15 krajów. Respondenci wskazywali marki godne zaufania w 20 kategoriach globalnych, wspólnych dla wszystkich krajów. Marki wskazywane są również w kategoriach lokalnych. W tym roku w polskiej edycji badania pojawiło się 18 kategorii lokalnych. Złote Godło zostało przyznane markom, które uzyskały największą liczbę spontanicznie oddanych głosów.
Badanie realizowano metodą kwestionariusza on-line lub wywiadów pocztowych. Respondenci zostali wybrani spośród wielomilionowej bazy prenumeratorów miesięcznika Reader’s Digest. Jak co roku próba została dobrana tak, aby odzwierciedlała szeroki profil badanej populacji.
Zaufanie do marki Biedronka potwierdzają także wyniki innych badań i konkursów. W 2011 roku Biedronka zdobyła Laur Konsumenta w kategorii: Sklepy Przyjazne Klientom. Jest także liderem i trzykrotnym laureatem Godła Jakości Obsługi. Sieć czterokrotnie została wyróżniona prestiżowym tytułem Superbrands. W VIII edycji rankingu „Najcenniejsze polskie marki” dziennika Rzeczpospolita, Biedronka zajęła 5. pozycję, wyprzedzając wszystkie firmy z sektora handlowego i spożywczego.
W celu zwiększenia satysfakcji klientów sieć Biedronka przeprowadza w 2012 r. proces zmiany identyfikacji wizualnej marki. Obejmie on nie tylko logo, które zyskało bardziej nowoczesny, trójwymiarowy wygląd, ale również layout placówek. Układ sklepów staje się bardziej przejrzysty i wygodniejszy dla klientów. Zmienił się w nich także układ produktów, lepiej wyeksponowane są artykuły świeże, takie jak nabiał, warzywa, owoce, pieczywo. Odzwierciedla to dbałość o codzienną jakość i stałą dostępność najświeższych produktów w sieci. Sieć Biedronka buduje zaufanie klientów współpracując z ponad 500 polskimi dostawcami i oferując wysokiej jakości polskie produkty w niskich cenach. Obecnie 9 na 10 artykułów dostępnych w Biedronce to produkty z Polski.
Zobacz sklepy Biedronka w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-04-13 do 2012-04-22

Zobacz także

Biedronka najbardziej zaufanym sklepem spożywczym Polaków

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.