Należący do grupy Inditex lokal Bershka w krakowskim centrum handlowym, zlokalizowanym przy ul. Kamieńskiego 11, przeszedł gruntowny remont i zmianę wizerunku. Lokal jest jednym z pierwszych w Polsce, w którym zaprezentowano nowy koncept marki – STAGE.
Koncept STAGE podkreśla pozycjonowanie i wizerunek marki Bershka, jako powiązanej z muzyką, tren-dami i nowymi technologiami. Inspiracją dla nowego wystroju były estrady koncertowe i ich zaplecze tzw. backstage. W przestrzeni sklepu pojawia się charakterystyczna kratownica służąca za stelaż dla oświetlenia, głośników i paneli ozdobnych. Dzięki temu zabiegowi salony Bershka nabierają industrialnego, a za razem lekkiego charakteru. Nowy wizerunek sklepów pozwala na różnicowanie aranżacji sklepu. Meble i panele nie są przymocowane do podłogi, ale podwieszone, dzięki czemu można zmieniać ich układ w zależności od potrzeb ekspozycji towaru w danym sezonie. Wprowadzone zmiany mają ułatwić poruszanie się po lokalu, zlokalizowanie interesujących klienta produktów oraz stworzyć możliwość bardziej atrakcyjnego zaprezentowania kolekcji.