Bartek unowocześnił sklep internetowy

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-03-15 | 16:30
Bartek rozpoczął sprzedaż przez Internet w 2007 roku. Na przestrzeni minionych 5 lat firma intensywnie zbierała doświadczenia na tym polu. W ostatnich tygodniach serwis internetowy Bartka został poddany odświeżeniu.
Firma wprowadziła więcej ładu, porządku i spokoju. Serwis jest wyraźniej nowoczesny i uporządkowany, zyskuje na jednolitości i estetyce oraz na ergonomice obsługi. Dla klientów wszystko jest znajome, a jednocześnie odczuwalny jest powiew świeżości, pewna dojrzałość oraz szlachetność. Nawigacja po stronach pozostała wygodna i intuicyjna. Serwis ma równolegle wersję anglojęzyczną, która ułatwia poznawanie oferty większej liczbie klientów z obszaru całej Unii Europejskiej.
Sklep internetowy jak na razie jest tylko wspierającym kanałem sprzedaży, jednak firma dostrzega potencjał dla takiego sposobu docierania do klientów. - Ogólnodostępne statystyki wskazują, że na rynku polskim sprzedaż online to ok. 3-5% całości sprzedaży detalicznej. W naszym przypadku ten wskaźnik jest dwukrotnie wyższy. Z tego wynika też jego umiejscowienie w strategii jako istotnego kanału sprzedaży, ale raczej wspierającego, podporządkowanego całej hierarchii, choć z towarzyszącą nam świadomością tkwiącego w nim potencjału - mówi Mirosław Dmowski, koordynator projektu eCommerce marki Bartek.
Asortyment e-sklepu jest dużo szerszy od oferty dostępnej w salonach stacjonarnych, choćby z oczywistych względów braku ograniczenia przestrzennego – oczywistego w przypadku sklepu w galerii handlowej. W e-sklepie znajduje się kilka tysięcy wzorów z różnych kolekcji, również z poprzednich sezonów, oraz ofertę innych marek i innych producentów obuwia dziecięcego. Klienci sklepu internetowego cały czas mają do dyspozycji paletę ofert specjalnych, upustów, zniżek i bonusów komunikowanych regularnie za pośrednictwem newslettera. Najczęściej używaną i najbardziej docenianą przez klientów jest bezpłatna dostawa.
Od jesieni 2011 roku firma Bartek oferuje możliwość realizacji zakupów za pośrednictwem paczkomatów InPost. - Paczkomaty to bardzo nowoczesne narzędzie logistyczne. Jest bardzo wygodne oraz atrakcyjne dla klientów. Odpada problem z oczekiwaniem na kuriera w określonych godzinach, jak również konieczność stania w kolejce na poczcie po odbiór awizowanej paczki. To rozwiązanie jest bardzo praktyczne i akceptowalne. Problemem pozostaje jego powszechność. Sieć paczkomatów z oczywistych powodów ekonomicznych ograniczona jest jednak do miast i to raczej tych większych. Ale miejmy nadzieję, że będą się rozwijać we właściwym kierunku. Zasługują na to, a klienci lubią paczkomaty, ok. 15% zamówień realizowanych jest tą metodą - wyjaśnia Mirosław Dmowski.
W najbliższym czasie firma nie zamierza wprowadzać dodatkowych innowacji w sklepie internetowym. - Nasz e-sklep jest żywym organizmem wirtualnym, który podlega stałemu procesowi rozwoju. Jesteśmy właśnie po wiosennym odświeżeniu, gotowi na zaspokojenie wiosennej fali popytu. Od strony funkcjonalnej nasz serwis nie odbiega od standardu, a nawet go wyprzedza. Jako przykład podam formę prezentowania naszych produktów w postaci podglądu w skali 360 stopni. Nasza główna troska na najbliższy sezon to kontynuacja zabiegów o zaufanie klientów. O dalsze budowanie przekonania, że zakupy przez Internet są bezpieczne, bo o tym, że są możliwe i wygodne, a czasami tańsze – to już wszyscy wiemy - dodaje Mirosław Dmowski.
Zobacz sklepy Bartek w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-02-16 do 2012-02-18

Zobacz także

Bartek unowocześnił sklep internetowy

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.