W październiku polskie sklepy sieci Coccodrillo zanotowały świetne wyniki sprzedażowe. Przychody ze sprzedaży spółki CDRL w polskiej sieci detalicznej wzrosły w trakcie minionego miesiąca o 21 proc. w porównaniu do stanu sprzed roku do 14,67 mln zł.
Od początku roku przychody właściciela sieci Coccodrillo w polskich sklepach wyniosły 114,40 mln zł wobec 100,78 mln zł w okresie styczeń – październik 2015. Oznacza to wzrost o 14 proc.
- Październik był dla Coccodrillo bardzo udanym miesiącem zarówno pod względem sprzedaży w sklepach, jak również w internecie – powiedział wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła. Przychody spółki w polskim kanale e-commerce wyniosły we wrześniu 1,56 mln zł wobec 1,08 mln zł przed rokiem. Od początku roku skumulowane przychody w tym kanale sprzedaży wyniosły już 10,72 mln zł, co oznacza, że są o ponad 82 proc. wyższe niż przed rokiem. Spółka otwiera kolejne wersje językowe swojego sklepu internetowego. Obecnie działają już wersje w językach: czeskim, słowackim, niemieckim (osobna dla rynku niemieckiego i austriackiego) oraz angielskim.
W październiku spółka zaprezentowała też kolekcję biżuterii dla dzieci, którą specjalnie dla sieci Coccodrillo zaprojektowała Ania Kruk. Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Grupa regularnie rozwija sieć sprzedaży. Na koniec czerwca miała już 246 sklepów Coccodrillo w Polsce, czyli o 12% więcej niż przed rokiem. Łączna powierzchnia polskich sklepów wynosiła 16.891 m kw., co oznacza wzrost o 9% rok do roku. Liczba sklepów zagranicznych wzrosła o 36% w skali roku do 225. Łącznie CDRL miało 471 punktów sprzedaży na koniec I połowy roku. CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.
Tagi: