Celem firmy jest informowanie oraz szybka i bezpośrednia interakcja z osobami, które interesują się sytuacją gospodarczą, branżą finansową, nowymi technologiami oraz wynikami i aktywnościami Banku Millennium. W codziennych tweetach znajdzie się szerokie spektrum tematów, od komentarzy makroekonomicznych analityków banku do informacji o wydarzeniach kulturalnych wspieranych przez bank oraz społeczne inicjatywy pracowników.
-
Media społecznościowe stają się dla Banku Millennium coraz istotniejszym kanałem komunikacji z interesariuszami. Po otwarciu profilu na LinkedIn, dziś uruchamiamy nowy kanał na Twitterze, dający możliwość prowadzenia dyskusji w gronie ekspertów. – wyjaśnia Iwona Jarzębska, dyrektor ds. public relations w Banku Millennium. -
Publikowane przez naszych ekspertów treści będą stanowić wartościowe źródło informacji i zachęcać do rzeczowych dyskusji – dodaje.
Jak wynika z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, w 2015 roku Twitter osiągnął liczbę 3,3 mln użytkowników. Najchętniej tweetują osoby z wykształceniem średnim i wyższym. Stosunkowo chętnie zaglądają na Twittera specjaliści oraz osoby uprawiające wolne zawody. Ponad jedna piąta użytkowników mieszka w miastach o liczbie powyżej 200 tysięcy mieszkańców.
Profil Banku Millennium jest dostępny dla każdego zalogowanego użytkownika na stronie www.twitter.com. Aktywność banku można śledzić zarówno za pośrednictwem komputera, jak również urządzeń mobilnych – smartfona lub tabletu. W tym celu wystarczy pobrać aplikację Twitter i dodać profil @BankMillennium_ do obserwowanych.
Tagi: