English Home i Rainbow Tours to nowe marki, które pojawią się na mapie centrum handlowego Aura Centrum. Na dłużej w olsztyńskiej Aurze zostaje także szereg salonów modowych, z których wiele się modernizuje lub rozbudowuje.
English Home to nowy sklep z artykułami wyposażenia wnętrz, który wzmocni ofertę Aura Centrum w Olsztynie. Asortyment sieci English Home łączy w sobie orientalny turecki styl z dominującymi wpływami angielskiej klasyki. Sklep, który zajmie powierzchnię 170 m kw., wzmocni segment wnętrzarski Aury. Otwarcie salonu English Home zaplanowane jest na drugi kwartał br.
Również w najbliższych tygodniach grono najemców Aury Centrum powiększy się o biuro podróży Rainbow Tours, które zajmie 40 m kw.
Nowe marki to zawsze powód do zadowolenia, szczególnie jeśli są one gwarantem wzmocnienia i urozmaicenia oferty centrum. Zarówno English Home jak i Rainbow Tours idealnie wpisują się koncepcję rozwoju Aury, jako centrum odpowiadającego na potrzeby i oczekiwania lokalnej społeczności.
mówi Anna Gospodarek, dyrektor Aury Centrum z ramienia Balmain Property Management.
W ciągu ostatnich dni umowy najmu z olsztyńskim centrum handlowym przedłużyło także szereg innych marek. Na dłużej w Aurze zostaną: Big Star (120 m kw.), Triumph (67 m kw.) i Unisono (80 m kw.), z których dwie ostatnie zdecydowały się na przeniesienie do nowych sklepów. Niedawno, po gruntownym remoncie, otworzyły się także salony marek 4F (na większej powierzchni - 290 m kw.) i Puma (120 m kw.). Dodatkowo na relokację zdecydował się salon marki kosmetycznej Inglot, który już od kilku dni zajmuje nową powierzchnię (47 m kw.).