Audiomarketing w salonach Tchibo

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-08-29 | 15:16
Mood Media Corporation nawiązała współpracę z siecią sklepów Tchibo. Umowę podpisano na trzy lata. W sklepach Tchibo będą nadawane indywidualnie skompilowane nagrania. Do lokali dostarczony zostanie program muzyczny oraz odpowiedni sprzęt audio.
Firmy działające na polskim rynku coraz częściej poszukują alternatywnych sposobów na wzmocnienie działań standardowego marketingu. Odpowiedzią na takie potrzeby są rozwiązania multimedialne wewnątrz lokali. Mood Media ma bogate doświadczenie w tym zakresie, firma Tchibo Warszawa również zaufała jej specjalistom.
Jak wyjaśnia Joanna Marcysiak, Key Account Manager w firmie Mood Media - Tchibo wybrało nasz repertuar własny, którego autorami są artyści niezrzeszeni w żadnej branżowej organizacji. Dzięki temu udało nam się zapewnić oryginalne, interesujące i niepowtarzalne utwory, które będą umilały czas spędzony w sklepach Tchibo. Stworzony program muzyczny bazuje głównie na gatunku Pop i jest zwolniony z opłat z tytułu praw autorskich.
Podpisanie umowy poprzedzono licznymi testami rozwiązań, które zaproponowała Mood Media. Do sklepów Tchibo, zlokalizowanych w największych większych miastach Polski, trafią urządzenia audio wraz z dyskami twardymi. Zapisany na nich repertuar muzyczny będzie aktualizowany co miesiąc, tak, aby zawsze idealnie wpisywał się w klimat lokali.
- Orientacja na klienta jest jedną z podstawowych wartości Tchibo. Dbamy o najwyższą jakość obsługi i zadowolenie naszych klientów. Staramy się zapewnić wysoki komfort podczas dokonywania zakupów produktów użytkowych czy korzystania z oferty naszego baru kawowego. Liczymy, że dzięki wybranej oprawie muzycznej nasi klienci będą czuli się jeszcze lepiej w sklepach Tchibo – mówi Wojciech Kamiński, dyrektor ds. sklepów i e-sprzedaży w Tchibo Warszawa.
Umowa została zawarta wraz z początkiem sierpnia na okres trzech lat. Po tym terminie automatycznie przekształci się w umowę na czas nieokreślony. Pierwsze instalacje planowane są na koniec sierpnia, a cały proces powinien zakończyć się wraz z końcem roku.
Zobacz sklepy Tchibo w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2011-08-26 do 2011-08-27

Zobacz także

Audiomarketing w salonach Tchibo

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.