Auchan dwadzieścia lat w Polsce

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-05-17 | 13:57

620 tysięcy m kw. łącznej powierzchni handlowej, blisko 1200 lokali w galeriach handlowych, 22 Centra Handlowe Auchan – to efekt konsekwentnie realizowanej przez Immochan strategii biznesowej. Firma w tym roku obchodzi 20-lecie obecności na polskim rynku, a najbliższe miesiące upłyną w Immochan pod znakiem remodelingu wybranych obiektów, nowych inwestycji oraz efektywnym wykorzystaniu nowoczesnych technologii w komunikacji z klientami.

Immochan działa jako deweloper, komercjalizator i zarządca galerii oraz parków handlowych Auchan. Firma powstała we Francji w 1976 roku, a oddział w Polsce został otwarty w 1996 roku. W tym samym roku w Piasecznie powstała pierwsza galeria handlowa Auchan. Obecnie Immochan zarządza 22 centrami handlowymi Auchan w 21 miastach. Działa w nich 1200 lokali, w których swoje sklepy prowadzi ponad 500 najemców. Wśród nich są takie znane marki, jak: T’R’Us, Kiabi, H&M, Carry, CCC czy Deichmann.

Plany i inwestycje
Już za dwa lata firma planuje otwarcie kolejnej galerii handlowej Ossów Park. Nowy obiekt handlowy będzie zlokalizowany na pograniczu dwóch warszawskich miejscowości: Kobyłki i Wołomina. Na terenie obiektu o powierzchni GLA 55 tys. m kw. znajdzie się 150 butików i punktów usługowych, hipermarket Auchan, a także rozbudowana strefa rozrywki z miejscem zabaw dla najmłodszych oraz częścią restauracyjną. Obecnie trwa przednajem powierzchni tej galerii handlowej.

Specjalizujemy się w realizowaniu projektów od zera. Kupujemy grunt, budujemy obiekt, a następnie nim zarządzamy. Bierzemy odpowiedzialność za każdy etap projektu - tak jest we wszystkich krajach, w których działamy. Harmonogram naszych otwarć zależy od kwestii formalnych oraz od rozwoju infrastruktury. Taka sytuacja ma miejsce w przypadku naszego planowanego projektu w Góraszce, gdzie czekamy na budowę układu drogowego

– mówi Laurence Paquet, dyrektor generalna Immochan.

Rozbudowa i zmiana formatu istniejących galerii handlowych
W najbliższym czasie firma przeprowadzi remodeling kilku swoich obiektów. Od kilku miesięcy trwa rozbudowa Centrum Handlowego Auchan Gdańsk. Jej zakończenie jest zaplanowane na styczeń 2017 r. W czerwcu rozpocznie się rozbudowa Centrum Handlowego Auchan Hetmańska w Białymstoku. W rozbudowanej części pojawią się nowe, znane marki, m.in. H&M oraz Toys‘R’Us, zmieniona zostanie aranżacja strefy restauracyjnej. Zakończenie projektu planowane jest na pierwszy kwartał 2017 r.
Immochan zapowiada również realizację projektu rozbudowy centrum handlowego w Piasecznie, pod nazwą Galeria Piaseczno.

Planujemy realizację tego projektu na 2019 rok. Po rozbudowie, na powierzchni GLA 83 tys. m kw. znajdzie się 220 punktów handlowo–usługowych. Na trzecim piętrze galerii planujemy część rozrywkową z dużą strefą restauracyjną i kinem. Zależy nam na tym, aby to miejsce stało się sercem Piaseczna

– mówi Laurence Paquet.

Nowa strategia marketingowa
Powstawaniu nowych galerii handlowych i rozbudowie dotychczasowych towarzyszy nowa strategia marketingowa. Zgodnie z jej założeniami, Centra Handlowe Auchan staną się bardziej otwarte na klienta i jego oczekiwania. W centrum handlowym znajdzie on nie tylko kompleksową ofertę handlową, lecz również liczne udogodnienia, w tym bezpłatny dostęp do internetu przez sieć WiFi. Pierwszą galerią handlową, w której zostanie zrealizowana ta strategia, będzie Centrum Handlowe Auchan Gdańsk.

Poprzez realizowane działania marketingowe, chcemy przekonać klientów, że zakupy mogą być przyjemnością, a w naszych galeriach handlowych znajdą również wiele możliwości spędzenia czasu wolnego z rodziną i najbliższymi. Chcemy być bliżej klienta, dlatego zdecydowaliśmy się wzbogacić kanały komunikacji z klientem. W najbliższym czasie uruchomimy nowe strony internetowe naszych galerii handlowych oraz media społecznościowe: profile na Facebooku, Instagram oraz blog

– zapowiada Agnieszka Gutowska, dyrektor marketingu Immochan.

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-07-09 do 2016-07-09

Źródło: C.H. Auchan Modlińska

Auchan dwadzieścia lat w Polsce

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.