Answear.com co roku organizuje konkurs skierowany do scenografów i stylistów przestrzeni. Nowa specjalizacja, niezwykle popularna zagranicą, powoli wkracza do fotografii mody w Polsce. W tegorocznej edycji konkursu zwyciężył Damian Szews - grafik i fotograf, którego koncepcja opierała się na wykorzystaniu w scenografii wyłącznie papieru i zaprezentowaniu zaskakujących możliwości, jakie daje ten materiał.
Drugie miejsce zajął Robert Łosyk, a trzecie Paulina Kołaczek.
Każda kolejna edycja konkursu cieszy się coraz większym zainteresowaniem. W tym roku spośród prawie 500 zgłoszeń jury wybrało 15 najbardziej utalentowanych osób, które w wielkim finale walczyły o główną nagrodę. Zadaniem finalistów było stworzenie kreatywnych kompozycji produktowych z okularami w roli głównej. Kreatywność, pomysłowość i profesjonalizm nadesłanych prac przeszły najśmielsze oczekiwania jurorów.
-
Zależy nam na poszerzaniu horyzontów, inspirowaniu do zabawy modą, ale przede wszystkim na podnoszeniu standardów. Answear to bardzo dynamiczna marka, która czerpie z nowości w każdym obszarze, w jakim działa, od logistyki po wyraz artystyczny zawarty w komunikacji marki. – mówi Marcin Kulak, Head of Stylists w Answear.com.
Answear.com wspiera i inspiruje ludzi, dla których moda stała się pasją oraz sposobem na życie, dlatego w przyszłym roku znów rozpocznie poszukiwanie młodych talentów i nowych sposobów prezentacji mody.
Tagi: