Do grona najemców warszawskiej galerii handlowej zlokalizowanej przy ul. Targowej 72 dołączyły w połowie lutego nowe marki, dzięki czemu poszerzono ofertę obuwniczą oraz gastronomiczną obiektu. Pierwszą restaurację na terenie galerii handlowej otworzył tym samym Amrit Kebab, a polska sieć Ryłko uruchomiła kolejny punkt sprzedaży.
W weekend, 14-15 lutego, miało miejsce otwarcie salonu Ryłko, jednej z najbardziej znanych obuwniczych marek w Polsce. Z kolei 18 lutego, na poziomie +2, uruchomiony został 6. lokal sieci Amrit Kebab, a pierwszy zlokalizowany na terenie centrum handlowego.
Amrit Kebab istnieje od 2007 roku. Właściciel - Syryjczyk - od lat mieszkający w Polsce wraz z żoną Polką, chcieli odtworzyć w Amrit to, co w jego kraju najciekawsze - niezwykłą atmosferę Orientu. Tworząc restaurację zadbali nie tylko o estetykę, ale pomyśleli również o zaspokojeniu najdelikatniejszych podniebień. Wszystko to w gorących rytmach arabskiej muzyki. Już od wejścia klienci mogą przenieść się w świat baśni: egzotycznie-orientalnego arabskiego klimatu wnętrza, które pozwala udać się w odległe zakątki arabskiego świata.
Tagi: