Legendarna marka modowa Forever 21 ogłosiła plany wejścia na polski rynek, które zakładają otwarcie salonów w trzech różnych miastach jesienią tego roku. Pierwszy z nich znajdzie się w warszawskim centrum handlowym przy Alei Jana Pawła, a kolejne w łódzkiej Manufakturze i poznańskim powstającym dopiero centrum przy ulicy Pleszewskiej. Otwarcia zaplanowano na III i IV kwartał 2016 r.
Otwarcia
salonów Forever 21 w Polsce to część szeroko zakrojonych planów
ekspansji Teren Management Europe, wyłącznego partnera franczyzowego
marki Forever 21 w 9 krajach Europy. Do końca 2016 roku, spółka zamierza
otworzyć salony w 5 krajach: Polsce, Rumunii, Czechach, Portugalii i na
Słowacji.
Założona w 1984 r. w Los Angeles, Forever 21 to jedna z
największych, amerykańskich sieci sprzedaży detalicznej
wyspecjalizowana w tzw. fast fashion, oferująca najnowsze trendy z
wybiegów dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku. Poprzez ciekawe wnętrza
salonów i systematyczne dostawy nowych kolekcji marka inspiruje do
poszukiwania własnego stylu z wykorzystaniem światowych trendów
dostępnych w przystępnej cenie.
Polskie salony będą oferować
klientom szeroki wybór produktów na powierzchniach 1000 m kw. w Warszawie, 1000 m kw. w Manufakturze i 1700 m kw. w Poznaniu.
Tagi: