Agora Bytom po raz kolejny zajmuje czołowe pozycje na Facebooku wśród najlepszych galerii handlowych w Polsce. Tylko w ostatnim czasie znajdowała się na trzecim i siódmym miejscu w dwóch kluczowych zestawieniach popularnego serwisu Sotrender.pl, a kolejne miesiące udowadniają mocną pozycję w czołówce.
Agora Bytom od początku działalności korzysta z mediów społecznościowych. Codzienna aktywność na Facebooku (facebook.com/AgoraBytom) plasuje ją regularnie w czołówkach rankingów serwisu Sotrender.pl. Ostatni kwartał to dla Agory Bytom jeden z najlepszych okresów w historii. We wrześniu fanpage multigalerii był najbardziej interaktywny (trzecie miejsce wśród centrów handlowych w Polsce) oraz najbardziej angażujący (siódme miejsce), by w kolejnych miesiącach również zaznaczyć swoją pozycje w TOP15.
Również we wrześniu Agora Bytom przekroczyła przełomowy próg 50 tys. fanów, a do końca roku będzie ich już prawie 53 tyś, co daje 17. miejsce w Polsce. Oznacza to również, że blisko co trzeci mieszkaniec Bytomia na stałe śledzi jej fanpage na największym portalu społecznościowym. Taki rezultat stał się możliwy dzięki połączeniu regularnych działań interaktywnych z wydarzeniami odbywającym się w galerii handlowej.
Nasz sukces wynika z konsekwencji i profesjonalizmu, z jakim podeszliśmy do tematu mediów społecznościowych. Zamiast przekazywać nimi wyłącznie treści reklamowe, prowadzimy za ich pośrednictwem dwukierunkową komunikację z klientami, pytamy ich o zdanie, przez co budujemy stałą relację. To właśnie rozumiemy jako nowoczesną komunikację, która pozwala nam rywalizować z największymi galeriami handlowymi w Polsce
- mówi Hanna Petters, dyrektor Agory Bytom.
Na profilu można znaleźć między innymi oferty najemców, wiadomości o promocjach i akcjach specjalnych, które zostają przedstawione w nieszablonowy sposób i czynią fanpage aktualnym źródłem informacji. Pojawia się też wiele wpisów o nadchodzących wydarzeniach rozrywkowych i kulturalnych. Nie brakuje atrakcji dedykowanych fanom, między innymi cyklicznych zabaw czy konkursów.
Tylko w ostatnim czasie Agora Bytom zrealizowała konkurs promujący otwarcie nowego placu zabaw, w którym wzięło udział ponad 500 osób. Opublikowany niedawno post o otwarciu lokalu najemcy polubiło 400 osób i udostępniło 26, co stworzyło 33-tysięczy zasięg. Z kolei publikacja ogłoszeń o pracę w sklepach Agory Bytom miała 1,5 tys. kliknięć w zaledwie 6 dni. Świetne wyniki osiągnęły również treści promujące 6 Urodziny galerii handlowej, które zaangażowały tysiące fanów.