Agora Bytom w czołówce na Facebooku

2016-12-07 | 14:43

Agora Bytom po raz kolejny zajmuje czołowe pozycje na Facebooku wśród najlepszych galerii handlowych w Polsce. Tylko w ostatnim czasie znajdowała się na trzecim i siódmym miejscu w dwóch kluczowych zestawieniach popularnego serwisu Sotrender.pl, a kolejne miesiące udowadniają mocną pozycję w czołówce.

Agora Bytom od początku działalności korzysta z mediów społecznościowych. Codzienna aktywność na Facebooku (facebook.com/AgoraBytom) plasuje ją regularnie w czołówkach rankingów serwisu Sotrender.pl. Ostatni kwartał to dla Agory Bytom jeden z najlepszych okresów w historii. We wrześniu fanpage multigalerii był najbardziej interaktywny (trzecie miejsce wśród centrów handlowych w Polsce) oraz najbardziej angażujący (siódme miejsce), by w kolejnych miesiącach również zaznaczyć swoją pozycje w TOP15.

Również we wrześniu Agora Bytom przekroczyła przełomowy próg 50 tys. fanów, a do końca roku będzie ich już prawie 53 tyś, co daje 17. miejsce w Polsce. Oznacza to również, że blisko co trzeci mieszkaniec Bytomia na stałe śledzi jej fanpage na największym portalu społecznościowym. Taki rezultat stał się możliwy dzięki połączeniu regularnych działań interaktywnych z wydarzeniami odbywającym się w galerii handlowej.

Nasz sukces wynika z konsekwencji i profesjonalizmu, z jakim podeszliśmy do tematu mediów społecznościowych. Zamiast przekazywać nimi wyłącznie treści reklamowe, prowadzimy za ich pośrednictwem dwukierunkową komunikację z klientami, pytamy ich o zdanie, przez co budujemy stałą relację. To właśnie rozumiemy jako nowoczesną komunikację, która pozwala nam rywalizować z największymi galeriami handlowymi w Polsce

- mówi Hanna Petters, dyrektor Agory Bytom.

Na profilu można znaleźć między innymi oferty najemców, wiadomości o promocjach i akcjach specjalnych, które zostają przedstawione w nieszablonowy sposób i czynią fanpage aktualnym źródłem informacji. Pojawia się też wiele wpisów o nadchodzących wydarzeniach rozrywkowych i kulturalnych. Nie brakuje atrakcji dedykowanych fanom, między innymi cyklicznych zabaw czy konkursów.

Tylko w ostatnim czasie Agora Bytom zrealizowała konkurs promujący otwarcie nowego placu zabaw, w którym wzięło udział ponad 500 osób. Opublikowany niedawno post o otwarciu lokalu najemcy polubiło 400 osób i udostępniło 26, co stworzyło 33-tysięczy zasięg. Z kolei publikacja ogłoszeń o pracę w sklepach Agory Bytom miała 1,5 tys. kliknięć w zaledwie 6 dni. Świetne wyniki osiągnęły również treści promujące 6 Urodziny galerii handlowej, które zaangażowały tysiące fanów.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Agora Bytom

Agora Bytom w czołówce na Facebooku

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.