Kari powraca na jesień z nową kolekcją i kampanią z udziałem Agnieszki Włodarczyk oraz Mikołaja Krawczyka. Gwiazdorska para wystąpiła w sesji wizerunkowej marki, która zaprezentowana będzie w reklamach w prasie, kampanii online oraz POS w salonach marki.
W sezonie jesień/zima marka Kari w swojej komunikacji kładzie nacisk na różnorodność oferty dla kobiet i mężczyzn. Kampania z udziałem Agnieszki Włodarczyk i Mikołaja Krawczyka ma na celu zwrócenie uwagi na kolekcję skierowaną do fanów klasyki i nowoczesnych, modnych rozwiązań. Para wystąpiła w różnorodnych zestawach podkreślających styl kolekcji - łączący ponadczasowy szyk z wygodą i aktualnymi trendami. Zaprezentowane w kampanii stylizacje doskonale wkomponowały się w miejski klimat sesji.
-
Bardzo cieszę się ze współpracy z Kari. Do tej pory kojarzyłam markę głównie z szeroką ofertą butów dla całej rodziny, jednak po pierwszej wizycie w salonie pokochałam Kari za niesamowitą wygodę – w tych butach naprawdę można spędzić cały dzień! Poza tym w ofercie znaleźliśmy zarówno klasyczne, jak i utrzymane w jesiennych trendach modele, które sprawdzą się na różne okazje. A sesja… Jesteśmy zachwyceni efektem! – powiedziała Agnieszka Włodarczyk.
Agnieszka Włodarczyk, aktorka debiutująca w kultowym filmie „Sara”, piosenkarka znana m.in. z niezapomnianych występów w finałach programów „Jak oni śpiewają” i „Twoja twarz brzmi znajomo”, w modzie ceni prostotę i elegancję. Mikołaj Krawczyk, aktor telewizyjny, filmowy i teatralny, wokalista, kojarzony przede wszystkim z głównej roli w serialu "Pierwsza Miłość", na co dzień stawia zaś na stylową wygodę. Kampania Kari z udziałem gwiazdorskiej pary to przegląd najmodniejszych modeli butów, które podkreślają zarówno kobiecy gust Agnieszki, jak i sportową elegancję Mikołaja.
Kari to międzynarodowa sieć salonów obuwniczych, działająca na terenie Polski, Rosji oraz Europy Wschodniej. W Polsce Kari prowadzi 35 salonów działających w centrach i galeriach handlowych oraz sklep online.
Tagi: