Inwestor Galerii Północnej, GTC SA, rozpoczął budowanie zespołu operacyjnego, który będzie zarządzał obiektem. W sierpniu stanowisko dyrektora centrum objęła Agnieszka Nowak.
Agnieszka Nowak od ponad 10 lat związana jest z branżą centrów handlowych. Swoją karierę w tym sektorze rozpoczynała od stanowiska dyrektora marketingu w łódzkiej Manufakturze, gdzie odpowiadała za przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej, rozwiązania taktyczne, PR oraz szerokie spektrum działań na rzecz lokalnej społeczności. Skuteczność działań jej zespołu została uhonorowana międzynarodowymi nagrodami, jakie otrzymała Manufaktura: w 2008 roku ICSC Golden SOLAL Marketing Award, w 2009 ICSC Golden MAXI Marketing Award oraz ISCS Silver SOLAL Marketing Award a w 2010 ISCS Golden SOLAL Marketing Award. Dzięki konsekwentnym działaniom do dziś Manufaktura jest jednym z najlepiej funkcjonujących obiektów komercyjnych w Polsce, harmonijnie zintegrowanym z tkanką miejską i aktywnie wpływającym na pozytywne zmiany w otoczeniu. Agnieszka Nowak zdobyła też szerokie doświadczenie w zarządzaniu centrami handlowymi na arenie międzynarodowej, m. in.: w Sankt Petersburgu czy w Ałmaty. Inwestor Galerii Północnej podkreśla, że nowa dyrektor obiektu cechuje się ogromnym doświadczeniem, profesjonalizmem i determinacją.
– Galeria Północna jest dla nas kluczowym projektem. Zależy nam by na Białołęce stworzyć wyjątkowe centrum, na które od tylu lat czekają mieszkańcy północnej części Warszawy i przylegających gmin. Będzie to nie tylko miejsce z dobrą ofertą handlową, ale także centrum lokalnej aktywności, związane ze społecznością lokalną i odpowiadające na jej potrzemy. Wierzę że powierzenie zarządzania centrum tak doświadczonej osobie jak Agnieszka Nowak, pozwoli nam te założenia zrealizować – mówi Jacek Wachowicz Dyrektor ds. sprzedaży i najmu w GTC. Co ważne Pani Agnieszka potrafi też świetnie zarządzać ludźmi i motywować ich do wspólnego działania nastawionego na realizację założonych celów – dodaje.
W Galerii Północnej Agnieszka Nowak będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie obiektem, a w szczególności za opracowanie i wdrożenie strategii wprowadzenia marki na rynek, działania operacyjne z zakresu zarządzania centrum handlowym.