Marka Kari prezentuje wiosenną kampanię z udziałem Agnieszki Kaczorowskiej. Popularna aktorka i tancerka wystąpiła w sesji wizerunkowej marki, która zaprezentowana będzie w kampanii w prasie kobiecej oraz na social media.
Agnieszka Kaczorowska po raz trzeci została ambasadorką marki Kari. Współpraca z młodą tancerką i aktorką, znaną z programu „Taniec z Gwiazdami. Dancing with the Stars”, ma na celu podkreślenie szerokiej oferty i trendowego charakteru najnowszych propozycji marki. Agnieszka przyznaje, że różnorodność kolekcji idealnie pasuje do jej stylu i trybu życia.
Kampania Kari z udziałem Agnieszki Kaczorowskiej to przegląd najmodniejszych modeli marki na sezon wiosna/lato 2016. W najnowszej kolekcji znajdziemy zarówno casualowe propozycje idealne na co dzień, np. mokasyny i trampki slip-on, jak również eleganckie modele, które przypadną do gustu miłośniczkom szykownych stylizacji. Wśród nich – czółenka w energetycznych barwach, kobiece sandałki na obcasie oraz torebki w graficzne wzory.
Tagi: