Agencja about ad zmienia wizerunek Kupca Poznańskiego

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-03-07 | 18:00
Agencja reklamowa about ad wygrała przetarg na stworzenie nowego wizerunku Centrum Handlowo - Biurowego Kupiec Poznański i jego obsługę marketingowo-reklamową w roku 2012. Nowa kampania rusza już 8 marca.
Kupiec Poznański to kameralne centrum handlowo-biurowe usytuowane w samym sercu Poznania. Funkcjonuje od września 2001 roku. Obiekt zlokalizowany jest w ścisłym centrum miasta, w pobliżu Starego Rynku. Wśród najemców galerii handlowej Kupiec Poznański znaleźć można zarówno wiele znanych, sieciowych sklepów (m.in. C&A, Molton, Gerry Weber, Caterina, Triumph, Bartek, Venezia, Promoda, Apart), jak i butiki oferujące unikatowe marki. Ponadto, w Kupcu Poznańskim klienci mają do swej dyspozycji różne punkty gastronomiczne i usługowe, m.in. kawiarnie, salon urody oraz Centrum Medyczne Enel-Med.
Obrana strategia marketingowa zakłada zbudowanie wizerunku Kupca Poznańskiego jako najbardziej kobiecego centrum handlowego w Poznaniu. Ambicją twórców tej koncepcji jest stworzenie miejsca przyjaznego kobietom, odpowiadającego ich potrzebom i zapewniającego im maksymalny komfort. W tym celu, realizatorzy projektu planują nawiązanie współpracy ze stylistami, projektantami i fotografami. Już począwszy od marca br. Kupiec Poznański będzie zapraszał swe klientki na ciekawe wydarzenia, m.in. spotkania z projektantami mody i warsztaty. Nowe hasło promujące Kupiec Poznański to "Kobieta w Centrum". Slogan wyraża w pełni nowy wizerunek tego miejsca. Odwołuje się do takich konotacji, jak "kobieta w centrum miasta", "kobieta w centrum handlowym", "kobieta w centrum uwagi".
Ze strony Centrum Handlowo - Biurowego Kupiec Poznański projekt koordynują Iwona Hakało (prezes Zarządu Kupiec Poznański Marketing Sp. z o.o.) i Katarzyna Pełeszuk (specjalista ds. marketingu). Natomiast za strategię marketingową i realizację kampanii ze strony agencji reklamowej about ad odpowiadają: Karmena Roztocka (strategic director), Wojciech Malec (creative director), Monika Nemtsev (account manager) i Maciej Świtała (account executive).
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Kupcu Poznańskim
Zobacz sklepy w Kupcu Poznańskim
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Agencja about ad zmienia wizerunek Kupca Poznańskiego

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.