W ubiegłym roku sieć salonów Agata Meble przeszła wiele zmian wizerunkowych i organizacyjnych. Po wdrożeniu nowej identyfikacji wizualnej oraz wprowadzeniu zmian w aranżacji, klienci mają do dyspozycji 19 nowoczesnych sklepów z szeroką ofertą mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz. Zmianie uległa także nazwa - obecnie są to już salony Agata.
-
Rebranding to proces, który musi być rozłożony w czasie. W ciągu zaledwie roku udało nam się przeprowadzić większość niezbędnych zmian. Dzięki temu na początku 2016 r. rozpoczęliśmy aktywną komunikację z wykorzystaniem nowego logo. Już po kilku miesiącach mogliśmy zweryfikować efekt i wiemy, że nowa identyfikacja wizualna została przyswojona i zaakceptowana przez klientów. Badania pokazują, że salony Agata są obecnie najlepiej rozpoznawalną siecią sklepów meblowych w Polsce – komentuje Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu w spółce Agata.
Przyjazny salon
W ub.r. powstały dwa nowe salony Agata - w Lublinie i Białymstoku. W czerwcu br. ruszył sklep w Częstochowie, a przed końcem br. jest planowane otwarcie drugiego salonu w Warszawie, który będzie zarazem największym sklepem w sieci Agata.
Wszystkie nowe inwestycje już na etapie planowania i organizacji przestrzeni są tworzone głównie z myślą o atrakcyjnej prezentacji oferty oraz inspirowaniu klientów. Coraz większą część sklepu zajmują atrakcyjne aranżacje i pomysłowe ekspozycje. Praktycznie każda kolekcja mebli skrzyniowych jest wyeksponowana w formie urządzonych w oryginalny sposób pokoi, a nawet przykładowych aranżacji całego mieszkania. Wszystkie dodatki prezentowane w strefie z meblami są również dostępne w sprzedaży w dziale z akcesoriami.
Kontekstowo w sieci
Ważnym elementem zmian jest także odnowienie strony internetowej www.agatameble.pl, która zawiera nie tylko ofertę produktów dostępnych w salonach Agata, lecz także szereg porad i artykułów dotyczących aranżacji wnętrz.
-
Budowanie ciekawego kontekstu wokół produktów, które sprzedajemy to ważny element w komunikacji. Dlatego zarówno na stronie internetowej, jak i w naszym Brand Journalu przeznaczonym dla mediów tworzymy treści, które pomagają poruszać się w świecie aranżacji wnętrz – dodaje Marek Gonsior.
Tagi: