Agata - zmiany na salonach

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-08-09 | 09:00
W ubiegłym roku sieć salonów Agata Meble przeszła wiele zmian wizerunkowych i organizacyjnych. Po wdrożeniu nowej identyfikacji wizualnej oraz wprowadzeniu zmian w aranżacji, klienci mają do dyspozycji 19 nowoczesnych sklepów z szeroką ofertą mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz. Zmianie uległa także nazwa - obecnie są to już salony Agata.
- Rebranding to proces, który musi być rozłożony w czasie. W ciągu zaledwie roku udało nam się przeprowadzić większość niezbędnych zmian. Dzięki temu na początku 2016 r. rozpoczęliśmy aktywną komunikację z wykorzystaniem nowego logo. Już po kilku miesiącach mogliśmy zweryfikować efekt i wiemy, że nowa identyfikacja wizualna została przyswojona i zaakceptowana przez klientów. Badania pokazują, że salony Agata są obecnie najlepiej rozpoznawalną siecią sklepów meblowych w Polsce – komentuje Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu w spółce Agata.
Przyjazny salon
W ub.r. powstały dwa nowe salony Agata - w Lublinie i Białymstoku. W czerwcu br. ruszył sklep w Częstochowie, a przed końcem br. jest planowane otwarcie drugiego salonu w Warszawie, który będzie zarazem największym sklepem w sieci Agata.
Wszystkie nowe inwestycje już na etapie planowania i organizacji przestrzeni są tworzone głównie z myślą o atrakcyjnej prezentacji oferty oraz inspirowaniu klientów. Coraz większą część sklepu zajmują atrakcyjne aranżacje i pomysłowe ekspozycje. Praktycznie każda kolekcja mebli skrzyniowych jest wyeksponowana w formie urządzonych w oryginalny sposób pokoi, a nawet przykładowych aranżacji całego mieszkania. Wszystkie dodatki prezentowane w strefie z meblami są również dostępne w sprzedaży w dziale z akcesoriami.
Kontekstowo w sieci
Ważnym elementem zmian jest także odnowienie strony internetowej www.agatameble.pl, która zawiera nie tylko ofertę produktów dostępnych w salonach Agata, lecz także szereg porad i artykułów dotyczących aranżacji wnętrz.
- Budowanie ciekawego kontekstu wokół produktów, które sprzedajemy to ważny element w komunikacji. Dlatego zarówno na stronie internetowej, jak i w naszym Brand Journalu przeznaczonym dla mediów tworzymy treści, które pomagają poruszać się w świecie aranżacji wnętrz – dodaje Marek Gonsior.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-09-03 do 2016-10-30

Agata - zmiany na salonach

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.