Reklamy telewizyjne Agata Meble w tegorocznych kampaniach będą wzbogacone o prezentację wizerunku salonów sprzedaży. Agata Meble przygotowała nową kreację reklam telewizyjnych. Od lutego
2015 w spotach telewizyjnych informujących o aktualnych promocjach
cenowych, prezentowane są także elementy wnętrz i budynku samego salonu
sprzedaży.
-
Dostrzegamy wartość, jaką dotychczasowe spoty reklamowe wniosły w budowanie zarówno wizerunku marki Agata Meble jak i generowania sprzedaży w naszych salonach. Dlatego, tworząc nową koncepcję, zdecydowaliśmy się wykorzystać dotychczasową linię kreatywną i wzbogacić ją o szerszą prezentację samych salonów. Naszym celem jest nie tylko budowanie emocjonalnego związku klienta z marką, ale również pokazanie szerokiej oferty, standardu i potencjału salonów Agata Meble. Nowe reklamy będą ważnym elementem budowania wizerunku marki– powiedział Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu Agata Meble.
Powstały 4 różne, 30 sekundowe spoty telewizyjne, które będą emitowane podczas kampanii reklamowych w tym roku. W komunikacji wykorzystywane będą także wersje 15 sekundowe oraz dodatkowe plansze produktowe z aktualnymi promocjami w salonach Agata Meble.
Nowe spoty emitowane są w telewizji oraz zostały zaadoptowane na potrzeby kampanii realizowanych w Internecie, radiu oraz w punktach sprzedaży.
Materiał do spotu został nagrany w krakowskim salonie Agata Meble - jednym z największych i najnowszych salonów tej sieci.
Agata Meble to jeden z największych i najstarszych w Polsce dystrybutorów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Pod marką Agata Meble funkcjonuje już 16 wielkopowierzchniowych salonów sprzedaży, zlokalizowanych w największych miastach w Polsce. Firma współpracuje z kluczowymi producentami mebli oraz akcesoriów dekoracyjnych z całego świata. Salony Agata Meble oprócz mebli, oferują również elementy dekoracyjne, lampy i tekstylia – pod marką Agata Home.
Tagi: