Miłośnicy gór, którzy mają śmiały pomysł na przygodę życia, mogą zostać ambasadorami marki. Właśnie trwa globalna kampania adidas Outdoor pod hasłem #claimfreedom, w której wszyscy odważni ludzie gór są zachęcani do pokazania swojego wymarzonego projektu i jego realizacji pod opieką marki. #claimfreedom to wyzwanie dla wszystkich poszukiwaczy przygód i ludzi aktywnych. Rzucają je najbardziej znani ambasadorzy marki, tacy jak Kevin Jorgeson, Sasha Di Giulian, Sam Sutton czy Pete Henke, którzy wystąpili w specjalnym filmie promocyjnym.
-
W aktywacji #claimfreedom chcemy zachęcić miłośników sportów outdoorowych do kreatywności i odrzucenia ograniczeń - mówi Rolf Reinschmidt, general manager adidas Outdoor.
– Wspinaczka, bieganie w górach, paralotniarstwo, jazda na rowerze górskim, lub na nartach – dyscyplina jest bez różnicy. Świat adidas Outdoor to świat dla pozytywnie zakręconych szaleńców, których pasje chcemy wspierać – dodaje.
Wszyscy głodni przygód są proszeni o udanie się na stronę adidas.pl/claimfreedom, gdzie do 15 grudnia 2015 roku można zgłaszać swoje projekty. Najbardziej kreatywne i interesujące pomysły zostaną wybrane i zrealizowane wspólnie z adidas Outdoor wiosną 2016 roku. Każdy projekt otrzyma odpowiednią oprawę w mediach i zostanie udokumentowany, a zwycięzca zostanie światowym ambasadorem marki.
Aby dodatkowo zachęcić pasjonatów z Polski, adidas Poland ufundował dla najlepszego zgłoszenia z naszego kraju nagrodę specjalną – zestaw technologicznych produktów z linii Terrex o wartości 5000 zł.
Tagi: