8. Fashion Business Congress: e-commerce w modzie już za nami!

2016-12-20 | 16:08

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym, poprawić komunikację z klientem oraz przygotować e-sklep do wzmożonej przedświątecznej sprzedaży? Odpowiedzi na te i inne pytania mogliśmy poznać w trakcie ósmej edycji Fashion Business Congress.

Wydarzenie, które odbyło się we wtorek, 22. Listopada, w Instytucie Europejskim w Łodzi, było poświęcone sposobom zwiększenia sprzedaży w internecie. W konferencji wzięli udział przedstawiciele sklepów i sieci detalicznych z branży mody, a także importerzy oraz producenci odzieży.

Spotkanie rozpoczęło się wykładem Przemysława Worwy, Key Account Managera firmy Commit Polska, który przedstawił, jak poprzez integrację sprzedaży online i offline można zwiększyć zyski i w pełni wykorzystać potencjał firmy. Następnie, o roli systemu informatycznego w procesie logistycznym e-commerce opowiadała Mirka Achinger, prezes firmy ODL. W trakcie prezentacji zwróciła uwagę na istotę logistyki dla sukcesu sklepu internetowego oraz przedstawiła możliwości integracji systemu informatycznego firmy z jej sklepem internetowym i systemem kurierskim. Kolejny wykład poświęcony był e-commerce w branży mody. Jak sprawnie rozwijać sprzedaż online w branży fashion pokazał Marcin Rutkowski z firmy i-systems.

Po przerwie kawowej, w trakcie której uczestnicy mogli zasięgnąć porady obecnych ekspertów, problem personalizacji i optymalizacji sklepu w swoich case studies przedstawił Piotr Oracz, dyrektor ds. e-commerce w Omniconvert Polska (dawniej Marketizator) oraz ekspert Izby Gospodarki Elektronicznej. Następny temat, bardzo bieżący dla branży, dotyczył przygotowania sklepów internetowych do przedświątecznych wyprzedaży. Co zrobić, aby przekonać do siebie potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż w tym najgorętszym okresie w roku – o tym opowiadał Michał Chmiel z firmy Trusted Shops. Na koniec tej części Natalia Przydatek,  Key Account Manager firmy Przelewy24, pokazała, jak można zbudować przewagę konkurencyjną nowoczesnymi rozwiązaniami płatniczymi.

Kolejny panel rozpoczął Tomasz Sobol, dyrektor marketingu firmy Beyond.pl, wykładem pt. „Dlaczego ubrania powinny wisieć w chmurze a nie w „szafie“”. Opowiedział dlaczego e-commerce w chmurze to już nie tylko trend, ale obowiązkowy standard. Następnie Tomasz Ławniczak, CEO firmy NGChat przedstawił uczestnikom, jak mogą skutecznie analizować dane swoich klientów i wykorzystywać je podczas sprzedaży. Spotkanie zakończył panel dyskusyjny z udziałem ekspertów na temat przyszłości e-commerce w branży mody. Na koniec głos zabrał także Bogusław Słaby, prezes ZPPM Lewiatan, który przedstawił nowy projekt rozwoju szkolnictwa zawodowego na potrzeby branży mody.

Patronem medialnym wydarzenia był wydawca Magazynu Galerie Handlowe oraz portalu galeriehandlowe.pl.

Tagi:
Oceń artykuł:

8. Fashion Business Congress: e-commerce w modzie już za nami!

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.