W ostatnim kwartale właściciel Galerii Północnej – GTC S.A. – podpisał umowy najmu lokali w obiekcie na ponad 5 tys. m kw. W chwili obecnej poziom komercjalizacji sięgnął 75%. W ostatnich miesiącach do grona najemców dołączyli m.in. Sephora, Douglas, YES, PUMA czy Venezia. Do otwarcia obiektu pozostał niespełna rok. Cały czas trwają rozmowy z kolejnymi markami. Postępują także prace budowlane. 21 września nad budową zawiśnie wiecha, będąca symbolem zakończenia etapu zbudowania najwyższego punktu galerii. Na ukończeniu jest też przebudowa układu drogowego wokół obiektu, który ułatwi nie tylko dojazd do galerii, ale także zwiększy przepustowość ul. Światowida będącej główną arterią Białołęki.
W powstającym na Tarchominie centrum nie zabraknie znanych marek modowych. W ostatnich trzech miesiącach ich portfolio powiększyło się m.in. o dostawców eleganckiego obuwia – salony: Cholewiński, Wojas, Ryłko czy Venezia. W obiekcie swoje butiki otworzą także Galeria Milano, Quiosque, Unisono, The North Face, PUMA, Sneakers i Triumph.
Mieszkańcy Zachodniej Białołęki na pewno docenią również obecność w obiekcie popularnych sieci specjalistycznych perfumerii, gdzie oprócz bogatej gamy produktów do pielęgnacji i makijażu, będzie można skorzystać z porad kosmetycznych i lekcji make up’u. O urodę odwiedzających centrum zadbają również salony fryzjerskie Camille Albane czy Federic Moreno oraz punkty Ziaja, Yves Rocher i Perfect Body Center. Galeria Północna to także miejsce przyjazne miłośnikom zdrowego trybu życia. W obiekcie ponad 1,6 tys. m kw. wynajmie sieć klubów sportowych – Calypso Fitness Club. Galeria Północna wzmocni również ofertę opieki medycznej w tej części Warszawy. Nowoczesne centrum Enelmed będzie alternatywą dla zatłoczonych dziś przychodni Białołęki.
Bogata i niedostępna wcześniej na Zachodniej Białołęce oferta modowa, sportowa, jubilerska czy usługowa pozwoli mieszkańcom dzielnicy i północnej części Warszawy oraz gmin ościennych zaoszczędzić czas na dojazdy i aktywnie spędzić go z bliskimi. Ofertę pierwszego od dziesięciu lat centrum wyróżniać będzie także bardzo szerokie portfolio wytwornych marek jubilerskich. Do zapowiadanych wcześniej: W.Kruk, Red Rubin i Pandory dołączyły salony YES oraz Bijou Brigitte. Duża uwagę przyłożono do przygotowania szerokiej oferty usług, które pozwolą wiele bieżących spraw załatwić od ręki, w jednym miejscu. Rezerwacją wakacji zajmą się salony Itaka czy My Travel. Swoje stoisko znajdzie tam także Sferis, T-Mobile i Virgin Mobile. W centrum będzie można skorzystać z salonów Vision Express czy De′Lux Optica.
Galeria Północna poszerzyła także ofertę dla najmłodszych klientów. W sklepie Uczy i Bawi znajdą się m.in. zestawy edukacyjne, zabawki kreatywne, artykuły szkolne i przybory plastyczne. Ich wyróżnikiem będzie łączenie zabawy z rozwijaniem nowych umiejętności. W Calypso Fitness Club powstanie specjalna sekcja dla najmłodszych. Na wyspecjalizowanym placu zabaw dla dzieci dostępne będą nie tylko aktywności fizyczne, ale także program warsztatów i specjalnych zajęć rozwijających przeróżne umiejętności. Rodzice będą mogli zostawić dzieci pod okiem wykwalifikowanych animatorów. Podczas, gdy dzieci w wartościowy sposób spędzą czas, rodzice będą mogli udać się na zakupy lub odetchnąć w jednej z restauracji lub kawiarni Galerii Północnej.