2014 rok był rokiem przełomowym dla sieci 50 style – multibrandowych sklepów odzieżowo-obuwniczych, których właścicielem jest krakowska Grupa MIG. Rebranding, pozyskanie nowego ambasadora marki, ekspansja na terenie Polski – to tylko część dokonań na koncie marki.
Czas podsumowań zbiegł się z otwarciem 71. salonu 50 style w Gorlicach w galerii handlowej zlokalizowanej przy ul. Bieleckiej. 50 style jest jednym z największych sklepów na terenie obiektu, zajmując powierzchnię niemal 300 m kw. To sklep otwarty na zasadach franczyzy. MIG z powodzeniem realizuje strategię współpracy z polskimi franczyzobiorcami, pozyskując z roku na rok nowych partnerów, zainteresowanych otwarciami 50 style.
-
To, co przyciąga Klientów do sklepów 50 style w dużej mierze związane jest z atrakcyjną ofertą topowych marek – mówi Joanna Zając-Cekiera, PR manager Grupy MIG. –
50 style to duże sklepy z odzieżą, obuwiem i akcesoriami uznanych marek: Nike, adidas, Puma, Reebok, Umbro, Lotto, Feewear. Polacy lubią mieć wybór i chętnie robią zakupy w rodzinnym gronie – taką możliwość daje im nasza sieć. Duża powierzchnia sklepów, dobrze zaaranżowana pod kątem visual merchandisingu, świetna obsługa, możliwość zakupów online w sklepie 50 style.pl – to nasze wizytówki.
W 2014 roku sieć odświeżyła logotyp i wygląd sklepów. Marka pozyskała do współpracy piłkarza Tomasza Frankowskiego, który wraz z rodziną promował sieć m.in. w kampanii reklamowej, realizowanej w drugiej połowie roku na antenie telewizji TVN oraz na kanale Player.pl.
Tagi: