6. edycja kwietniowej konferencji Mall China

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-03-09 | 11:00
Już w przyszłym miesiącu, w dniach 8-10 kwietnia 2015 roku, odbędzie się kolejna edycja Mall China Shopping Center Brand Retail Channel Summit & China Commercial Real Estate Trade Fair. Wydarzenie od 6 lat jest organizowane przez Mall China - chińskie stowarzyszenie rozwoju centrów handlowych. Główny temat tegorocznej konferencji to kanały dystrybucji w branży retail: od teorii i integracji do restrukturyzacji i powrotu do fundamentów.
Udział w wydarzeniu to szereg korzyści. Konferencja pomoże firmom handlowym i usługowym dogłębnie zrozumieć zmiany w rozwoju kanałów dystrybucji i określenie najlepszych kanałów strategii komunikacyjnej, optymalizację działań leasingowych i doskonalenie kompetencji zawodowych przedstawicieli centrów handlowych i nieruchomości komercyjnych, ułatwi nawiązywanie współpracy między sieciami handlowymi/usługowymi i właścicielami/zarządcami obiektów komercyjnych, umożliwi dostęp do kompleksowej i jakościowej informacji o rozwoju i współpracy sieci handlowych, stworzy przedstawicielom nieruchomości komercyjnych i centrów handlowych możliwości pozyskania najemców klasy premium, pomoże różnym organizacjom zawodowym i działom promocji inwestycji ministerstw pozostać na bieżąco z trendami w branży, zrozumieć potrzeby i perspektywy jej rozwoju. 
Tematy prelekcji i paneli dyskusyjnych to m.in. zmiany w zwyczajach zakupowych klientów i ich wpływ na strategie wynajmu centrów handlowych, adaptacja i zmiany w kanałach dystrybucji w dobie dominacji klienta, nowe kluczowe możliwości w rozwoju sieci handlowych oraz różnice pomiędzy internetem mobilnym i jego tradycyjnym odpowiednikiem oraz ich wpływ na zachowania konsumentów.
Mall China Shopping Center Brand Retail Channel Summit & China Commercial Real Estate Trade Fair
8-10 kwietnia 2015
Marriott Hongqiao Hotel, Szanghaj, Chiny

Jednym z patronów medialnych wydarzenia jest Magazyn Galerie Handlowe. Więcej informacji na temat konferencji oraz program można znaleźć pod adresem: http://www.mallchina.org/web/2015/file/MallChina%20Retail%20Channel%20Summit%20EN.pdf
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-06-08 do 2015-06-29

6. edycja kwietniowej konferencji Mall China

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.