Już w przyszłym miesiącu, w dniach 8-10 kwietnia 2015 roku, odbędzie się kolejna edycja Mall China Shopping Center Brand Retail Channel Summit & China Commercial Real Estate Trade Fair. Wydarzenie od 6 lat jest organizowane przez Mall China - chińskie stowarzyszenie rozwoju centrów handlowych. Główny temat tegorocznej konferencji to kanały dystrybucji w branży retail: od teorii i integracji do restrukturyzacji i powrotu do fundamentów.
Udział w wydarzeniu to szereg korzyści. Konferencja pomoże firmom
handlowym i usługowym dogłębnie zrozumieć zmiany w rozwoju kanałów
dystrybucji i określenie najlepszych kanałów strategii komunikacyjnej,
optymalizację działań leasingowych i doskonalenie kompetencji zawodowych
przedstawicieli centrów handlowych i nieruchomości komercyjnych, ułatwi
nawiązywanie współpracy między sieciami handlowymi/usługowymi i
właścicielami/zarządcami obiektów komercyjnych, umożliwi dostęp do
kompleksowej i jakościowej informacji o rozwoju i współpracy sieci
handlowych, stworzy przedstawicielom nieruchomości komercyjnych i
centrów handlowych możliwości pozyskania najemców klasy premium, pomoże
różnym organizacjom zawodowym i działom promocji inwestycji ministerstw
pozostać na bieżąco z trendami w branży, zrozumieć potrzeby i
perspektywy jej rozwoju.
Tematy prelekcji i paneli dyskusyjnych to m.in. zmiany w zwyczajach
zakupowych klientów i ich wpływ na strategie wynajmu centrów handlowych,
adaptacja i zmiany w kanałach dystrybucji w dobie dominacji klienta,
nowe kluczowe możliwości w rozwoju sieci handlowych oraz różnice
pomiędzy internetem mobilnym i jego tradycyjnym odpowiednikiem oraz ich
wpływ na zachowania konsumentów.
Mall China Shopping Center Brand Retail Channel Summit & China Commercial Real Estate Trade Fair
8-10 kwietnia 2015
Marriott Hongqiao Hotel, Szanghaj, Chiny
Jednym z patronów medialnych wydarzenia jest Magazyn
Galerie Handlowe. Więcej
informacji na temat konferencji oraz program można znaleźć pod adresem:
http://www.mallchina.org/web/2015/file/MallChina%20Retail%20Channel%20Summit%20EN.pdf
Tagi: