System click&collect w internetowym sklepie eCarrefour.pl został rozbudowany o kolejnych 18 sklepów w 17 miastach. Już 2/3 hipermarketów Carrefour udostępnia możliwość odbioru produktów niespożywczych zamówionych online.
Usługa click&collect umożliwia bezpłatny odbiór zamówionego na stronie internetowej produktu we wskazanym sklepie Carrefour i jest odpowiedzią na panujące na rynku trendy. Zamówione produkty klienci będą mogli odebrać w kolejnych 18 hipermarketach zlokalizowanych w 17 miastach. Tym samym liczba sklepów, które są częścią systemu click&collect wzrosła do 57 sklepów w Polsce.
Klienci, którzy nie mogą odebrać zamówienia osobiście, mają możliwość skorzystania z usługi kurierskiej w stałej i korzystnej cenie 9,99 zł, bez względu ma wielkość zamówionych produktów oraz miejsca wysyłki.
Asortyment eCarrefour.pl wzrósł z początkowych 600 produktów do ponad 4 500 obecnie, podzielonych na 16 kategorii. Klienci mogą skorzystać także z licznych promocji, dostępnych w sklepie internetowym oraz wygodnych form płatności za towar takich jak: przelewy internetowe, płatność kartą płatniczą bądź podarunkową, czy też gotówką przy odbiorze osobistym, umożliwiają klientom szybką i nowoczesną formę robienia zakupów.
Sklep internetowy Carrefour został uruchomiony w 2015 roku w odpowiedzi na oczekiwania klientów, uzupełniając tym samym dotychczasowe kanały sprzedaży francuskiej firmy. Stały rozwój internetowego kanału dystrybucji poprzez bogaty i różnorodny asortyment, obrazują kierunek, w jakim podąża firma Carrefour.