Usługa click&collect umożliwia bezpłatny odbiór zamówionego na stronie internetowej produktu we wskazanym sklepie Carrefour i jest odpowiedzią na panujące na rynku trendy. Zamówione produkty klienci będą mogli odebrać w kolejnych 18 hipermarketach zlokalizowanych w 17 miastach. Tym samym liczba sklepów, które są częścią systemu click&collect wzrosła do 57 sklepów w Polsce.
Klienci, którzy nie mogą odebrać zamówienia osobiście, mają możliwość skorzystania z usługi kurierskiej w stałej i korzystnej cenie 9,99 zł, bez względu ma wielkość zamówionych produktów oraz miejsca wysyłki.
Asortyment
eCarrefour.pl wzrósł z początkowych 600 produktów do ponad 4 500
obecnie, podzielonych na 16 kategorii. Klienci mogą skorzystać także z
licznych promocji, dostępnych w sklepie internetowym oraz wygodnych form
płatności za towar takich jak: przelewy internetowe, płatność kartą
płatniczą bądź podarunkową, czy też gotówką przy odbiorze osobistym,
umożliwiają klientom szybką i nowoczesną formę robienia zakupów.
Sklep
internetowy Carrefour został uruchomiony w 2015 roku w odpowiedzi na
oczekiwania klientów, uzupełniając tym samym dotychczasowe kanały
sprzedaży francuskiej firmy. Stały rozwój internetowego kanału
dystrybucji poprzez bogaty i różnorodny asortyment, obrazują kierunek, w
jakim podąża firma Carrefour.