Zmiany w multibrandowej sieci 50 Style, zapoczątkowane rebrandingiem w 2014 roku, obejmują także relokacje do najbardziej prestiżowych miejsc handlowych danego miasta. Przykładem jest sobotnie otwarcie franczyzowego sklepu 50 style w Ostrołęce, który z lokalu przy ulicy Gorbatowej przeniósł się 28 lutego do galerii handlowej położonej przy tej samej ulicy. Większy lokal (ponad 300 m kw.), odświeżona identyfikacja wizualna sklepu oraz wystrój wnętrz gwarantują nową jakość na mapie sklepów odzieżowo-obuwniczych w Ostrołęce.
-
Zgodnie z przyjętą strategią sieć 50 Style rozwijana będzie w głównej mierze poprzez kanał franczyzowy, w miastach powyżej 25 tys. mieszkańców. W dużych aglomeracjach przewidujemy otwarcia sklepów własnych – mówi Tomasz Stawski, kierownik ds. rozwoju franczyzy w Marketing Investment Group, właściciela sieci 50 style. -
W roku 2015 planujemy otworzyć 20 nowych placówek 50 Style, a także przenieść parę istniejących sklepów do lepszych lokalizacji, rokujących na poprawę funkcjonowania w tym zmieniającym się dynamicznie rynku. Przy doborze lokalizacji skupiamy się na zapewnieniu odpowiedniej przepustowości potencjalnych klientów – dodaje Tomasz Stawski.
Tagi: