Sieć sklepów multibrandowych 50 style, należąca do firmy Marketing Investment Group, przechodzi spektakularną metamorfozę. 50 style otwiera się na coraz szerszą grupę klientów i prezentuje nowe hasło przewodnie. Zmiany obejmują także elementy identyfikacji wizualnej oraz wystrój sklepowych wnętrz.
W odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania konsumentów, firma Marketing Investment Group postanowiła przekształcić dotąd wolumenową sieć sklepów 50 style w przestrzeń bardziej nowoczesną i odpowiadającą potrzebom klienta XXI wieku. Inspiracją i punktem wyjścia była dla Grupy MIG mnogość różnych styli i kombinacji odzieżowych, które w sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym marki odnajdzie każdy fan funkcjonalnej wygody w sportowym duchu.
Oferta 50 style to oferta dla każdego. Zgodne z trendami elementy konfekcji, obuwia i akcesoriów dostępnych w sklepach i na 50style.pl uzupełnią każdą szafę oraz sprawią, że codzienny ubiór będzie przede wszystkim wygodny i praktyczny.
Zmiany w 50 style obejmują nie tylko ofertę produktową, ale także elementy identyfikacji wizualnej oraz wystrój sklepowych wnętrz. „All people, all places, all styles, 50 style” – nowe hasło przewodnie zostało oparte na uniwersalności marki 50 style i różnorodności jej oferty, w której każdy znajdzie coś dla siebie i na każdą okazję. Nową formę przybiera również logo. W nowej, żółto-białej wersji prezentuje się lekko i świeżo. Za odmienioną identyfikacją podąża zmieniony wygląd sklepów. Energetyczna, jaskrawo-żółta podłoga i białe logo – to modyfikacje, które wysuwają się na pierwszy plan. Zmian jest jednak znacznie więcej. Metamorfozie uległo całe wnętrze sklepu. Począwszy od prezencji ścian i podłóg, przez rozmieszczenie towaru, na elementach dekoracyjnych skończywszy – całość utrzymana jest w żywej, biało-żółtej tonacji, która nadaje wnętrzu radosnej dynamiki.
Pierwsze dwa sklepy 50 style w nowej odsłonie zostały otwarte w toruńskim centrum handlowym Bielawy oraz w centrum handlowym w Żarach. Kolejny (w ogólnym rozrachunku już 55-ty) sklep funkcjonuje od 20 marca w Atrium Felicity w Lublinie. Zajmuje powierzchnię ponad 400 mkw.
Fani 50 style znajdą w odmienionych sklepach tę samą ofertę produktów najlepszych marek w korzystnych cenach, do których zdążyli się już przywiązać – m.in. Nike, adidas, Puma, Reebok, Umbro, Lotto czy Feewear, a także wiele innych.
Autorem nowej koncepcji wizualnej i hasła przewodniego 50 style jest niemiecka firma Schwitzke & Partner GmbH i Schwitzke Górski Sp z o.o.
Tagi: