50 style w nowej odsłonie

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-03-24 | 09:09
Sieć sklepów multibrandowych 50 style, należąca do firmy Marketing Investment Group, przechodzi spektakularną metamorfozę. 50 style otwiera się na coraz szerszą grupę klientów i prezentuje nowe hasło przewodnie. Zmiany obejmują także elementy identyfikacji wizualnej oraz wystrój sklepowych wnętrz.
W odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania konsumentów, firma Marketing Investment Group postanowiła przekształcić dotąd wolumenową sieć sklepów 50 style w przestrzeń bardziej nowoczesną i odpowiadającą potrzebom klienta XXI wieku. Inspiracją i punktem wyjścia była dla Grupy MIG mnogość różnych styli i kombinacji odzieżowych, które w sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym marki odnajdzie każdy fan funkcjonalnej wygody w sportowym duchu.
Oferta 50 style to oferta dla każdego. Zgodne z trendami elementy konfekcji, obuwia i akcesoriów dostępnych w sklepach i na 50style.pl uzupełnią każdą szafę oraz sprawią, że codzienny ubiór będzie przede wszystkim wygodny i praktyczny.
Zmiany w 50 style obejmują nie tylko ofertę produktową, ale także elementy identyfikacji wizualnej oraz wystrój sklepowych wnętrz. „All people, all places, all styles, 50 style” – nowe hasło przewodnie zostało oparte na uniwersalności marki 50 style i różnorodności jej oferty, w której każdy znajdzie coś dla siebie i na każdą okazję. Nową formę przybiera również logo. W nowej, żółto-białej wersji prezentuje się lekko i świeżo. Za odmienioną identyfikacją podąża zmieniony wygląd sklepów. Energetyczna, jaskrawo-żółta podłoga i białe logo – to modyfikacje, które wysuwają się na pierwszy plan. Zmian jest jednak znacznie więcej. Metamorfozie uległo całe wnętrze sklepu. Począwszy od prezencji ścian i podłóg, przez rozmieszczenie towaru, na elementach dekoracyjnych skończywszy – całość utrzymana jest w żywej, biało-żółtej tonacji, która nadaje wnętrzu radosnej dynamiki.
Pierwsze dwa sklepy 50 style w nowej odsłonie zostały otwarte w toruńskim centrum handlowym Bielawy oraz w centrum handlowym w Żarach. Kolejny (w ogólnym rozrachunku już 55-ty) sklep funkcjonuje od 20 marca w Atrium Felicity w Lublinie. Zajmuje powierzchnię ponad 400 mkw.
Fani 50 style znajdą w odmienionych sklepach tę samą ofertę produktów najlepszych marek w korzystnych cenach, do których zdążyli się już przywiązać – m.in. Nike, adidas, Puma, Reebok, Umbro, Lotto czy Feewear, a  także wiele innych.
 
Autorem nowej koncepcji wizualnej i hasła przewodniego 50 style jest niemiecka firma Schwitzke & Partner GmbH i Schwitzke Górski Sp z o.o.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2014-06-14 do 2014-06-15

Zobacz także

50 style w nowej odsłonie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.