W październiku sieć Intersport Polska świętuje 5-lecie programu lojalnościowego „Intersport dla aktywnych”. Funkcjonujący stosunkowo od niedawna na polskim rynku system, został doceniony za dynamikę rozwoju i zdobył w tym roku I miejsce w konkursie Retail Awards w kategorii „Efektywny Program Lojalnościowy B2C”.
W 2006 roku sieć Intersport Polska wdrożyła na polskim rynku program dla stałych klientów pod nazwą „Intersport dla aktywnych”, oparty na systemie lojalnościowym funkcjonującym w Niemczech. Główną zaletą tego programu jest sposób naliczania rabatów. Stały klient otrzymuje zniżkę w wysokości 5-10%, uzależnioną od wartości dokonanych zakupów w sieci Intersport na terenie RP. Rabaty przyznawane są w formie bonów wartościowych, które można wykorzystać podczas kolejnych zakupów. Zasady uczestnictwa są jasne i przejrzyste, dzięki czemu formuła systemu została bardzo pozytywnie przyjęta przez konsumentów.
Sieć Intersport Polska w latach 2006-2011 odnotowała pięciokrotny wzrost ilości stałych klientów. Dynamiczny rozwój salonów w Polsce sprawił, iż obecnie przybywa co miesiąc kilka tysięcy nowych uczestników programu „Intersport dla aktywnych”. Stali klienci to dla sieci Intersport bardzo ważny kanał sprzedażowy, który generuje znaczną część przychodów.
Zobacz salony Intersport w centrach handlowych
Tagi: