Udana współpraca i zadawalające wyniki sprzedaży skłoniły polską markę odzieżową 4F do powiększenia przestrzeni swojego salonu w Cuprum Arena.
8 kwietnia została oddana do użytku nowa powierzchnia sklepu 4F. Firma ta jest znana klientom Cuprum Arena. To stały najemca galerii, który zdecydował się na wyjście do klientów z szerszą ofertą i tym samym znaczące zwiększenie powierzchni swojego salonu. Rozbudowie poddano lokal na poziomie +2 galerii, na którym już wcześniej mogliśmy znaleźć produkty 4F.
Powierzchnia handlowa uległa zwiększeniu z 210 do 330 m kw. Dzięki zadowalającym wynikom sprzedaży dotychczas dostępnych produktów, 4F zdecydowało o wprowadzeniu do oferty sklepu w lubińskiej galerii kolekcji 4F Junior. Tym samym umożliwiło klientom skorzystanie ze swojego asortymentu kierowanego do najmłodszych sportowców.
- Współpraca pomiędzy 4F i Cuprum Arena od początku układała się niezwykle pomyślnie, o czym świadczy obecna rozbudowa przestrzeni handlowej marki w naszej galerii - mówi Karol Semik, menedżer ds. komercjalizacji.
4F oferuje wysokiej klasy odzież i akcesoria sportowe. Od ponad 12 lat wspiera zarówno profesjonalistów, jak i amatorów uprawiających różne dyscypliny sportu. Właścicielem marki 4F jest spółka OTCF - polska firma zajmująca się tworzeniem, produkcją i sprzedażą odzieży sportowej. W swoim portfolio, oprócz 4F, ma również sportową markę Outhorn, a także multibrandowe sklepy sportowe 4Faces.