Salon Superdry w Manufakturze zajmuje 276,96 m kw. i jest największym sklepem marki w Polsce. Taka powierzchnia pozwala na pełną ekspozycję kolekcji wedle najnowszych standardów sieci. Jest to również pierwszy salon marki w Łodzi: -
Uznaliśmy Łódź za ważny punkt na mapie rozwoju Superdry w Polsce, a Manufakturę, ze względu na wyjątkowy charakter centrum za idealne miejsce dla lokalizacji naszego sklepu. Mamy nadzieję ze wśród klientów Manufaktury będzie wielu amatorów naszego brandu – mówi Kristof Risse, Head of Territory – Central Europe w Superdry.
Sklep w Manufakturze powstał zgodnie ze standardami obowiązującymi w sieci Superdry na całym świecie. Świat marki oscyluje wokół brytyjskiej jakości, amerykańskiej swobody i fascynacji kulturą japońską. Wejście do sklepu oznaczone charakterystycznym czerwonym neonem „SuperdryStore”, a we wnętrzu ściany pokryte czerwoną cegłą oraz różnym rodzajem drewna. Ważnym elementem wystroju są ciężkie metalowe lampy, a także industrialna iluminacja w postaci żyrandola ze słoikami, który znajdziemy w każdym salonie zarówno w Polsce jak i w każdym innym kraju. –
Cieszymy się, że tak charakterystyczny i ciekawie zaaranżowany butik wita gości Manufaktury, którzy korzystają z głównego wejścia do galerii handlowej od strony rynku. Żarowe światła kultowej lampy można zauważyć już z kilkunastu metrów – tłumaczy Anna Łajszczak- Kucharska, Tenants Relations Manager Manufaktury.
Superdry jest znaną angielską marką, którą wyróżnia wysoka jakość i dbałość o wykończenie. W brytyjski design, wpleciono orientalne motywy rodem z Japonii oraz elementy amerykańskiej kultury vintage lat 60 tych. Pierwszy na świecie, firmowy salon Superdry, został otwarty w 2004 roku w Londynie. Obecnie ubrania z tą metką sprzedawane są w ponad 100. krajach . Noszą je takie gwiazdy jak: David Beckham, Kate Moss, Zac Efron czy Helena Christensen.
W propozycjach Superdry znajdują się topy, t-shirty, koszule, koszulki polo, denim, sukienki, kurtki, dzianiny, a także szeroka gama butów i akcesoriów.
Tagi: