379 nowych sklepów H&M w 2014 roku

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-02-02 | 13:01
Rok 2014 był pomyślny dla marki odzieżowej H&M. Obroty marki wzrosły 176.6 bln koron szwedzkich. Dobrze przyjęte kolekcje wszystkich marek i utrzymanie dobrych wyników sprzedaży zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i sklepie online, pomogły zwiększyć udział w rynku i wzmocnić pozycję sieci sklepów H&M.
- Stworzyliśmy 16 tys. nowych miejsc pracy w obrębie H&M Group i obecnie zatrudniamy łącznie ponad 132 tys. pracowników. Wspólnie wyznajemy wartości przyświecające marce H&M, co stanowi nasz klucz do sukcesu i pomaga przynosić wysokie dochody. 303 mln koron zostały przydzielone do Programu Motywacyjnego H&M (w org. H&M Incentive Program - HIP). HIP został stworzony dla  wszystkich pracowników Grupy H&M i ma na celu wynagradzać ich codzienne i długoterminowe zaangażowanie – podsumowuje Karl-Johan Persson,  dyrektor generalny H&M.
- Jak zwykle staramy się tworzyć innowacje, które pozwalają nam być liderem we wszystkim, co robimy i sprawiać, by klienci wybierali naszą ofertę. Poczyniliśmy wiele długoterminowych inwestycji w dział IT, sprzedaż online, nowe marki i poszerzenie gamy produktów. Nasza troska o ciągły rozwój jest przykładem tego, jak dzielimy się z klientem wartościami wyznawanymi przez markę. Chcemy, by mieli oni świadomość, że w naszej ofercie znajdują się produkty tworzone z zachowaniem szczególnej troski o człowieka i środowisko – podkreślił Karl-Johan Persson.
Marka kontynuuje długoterminowe inwestycje. Obserwuje korzyści wynikające z inwestowania w obszar związany z internetem. W 2014 roku H&M otworzyło sklepy online w kolejnych krajach: we Francji, Włoszech, w Hiszpanii i Chinach. Ich powstanie i rozwój w sprzedaż online pozwoliło marce H&M osiągnąć tak dobre wyniki sprzedaży. H&M planuje w 2015 roku nadal rozszerzać swoją działalność na tym polu, otwierając kolejnych dziewięć sklepów internetowych w Belgii, Bułgarii, Czechach, na Węgrzech, w Polsce, Portugalii, Rumunii, Słowacji i Szwajcarii.
W 2014 H&M otworzyło 379 nowych sklepów stacjonarnych i w 2015 roku planuje poprawić ten wynik. Nowe sklepy mają pojawić się między innymi w Tajwanie, Peru, Makau, Republice Południowej Afryki i Indiach, gdzie marka nie posiadała dotąd swoich placówek. Większość nowych otwarć jest jednak planowana w ramach istniejących już rynków, które posiadają ogromny potencjał do dalszego wzrostu. Najwięcej nowych sklepów powstanie w Chinach i USA, ale również w Polsce i w Niemczech.
Na początku 2014 roku marka H&M z sukcesem wprowadziła linię H&M Sports. Jesienią rozszerzyła również kolekcję obuwia, która stopniowo pojawiała się w wybranych sklepach H&M i w sprzedaży online. Kolejnym krokiem jest rozszerzenie oferty H&M o gamę produktów H&M Beauty – nową linię kosmetyków do makijażu, pielęgnacji ciała i włosów. Będzie ją cechował korzystny stosunek jakości do ceny. H&M Beauty zastąpi dostępne obecnie kosmetyki marki własnej. Pojawią się jeszcze w tym roku w około 900 sklepach H&M w około 40 krajach oraz w sklepie internetowym.
- Przed nami kolejny ekscytujący rok wraz z nowymi szansami i wyzwaniami. 2015 zaczął się pomyślnie dzięki dobremu wynikowi sprzedaży na przełomie grudnia i stycznia. Chociaż rosnąca cena kursu dolara amerykańskiego wpływa na nasze koszty zaopatrzenia, dołożymy wszelkich starań, by móc nadal oferować klientom najkorzystniejszą pod względem stylu, jakości, ceny i trwałości produkty, które stanowią podstawę naszej koncepcji biznesowej – zapewnia dyrektor generalny H&M.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-05-09 do 2015-05-06

379 nowych sklepów H&M w 2014 roku

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.