Spółka OTCF, właściciel marki 4F, po raz kolejny otwiera stoiska sezonowe na czas letnich wakacji. W tym roku specjalny format sprzedaży będzie prowadzony w aż 30 lokalizacjach, głównie będą to nadmorskie miejscowości oraz kurorty wypoczynkowe.
Marka 4F posiada obecnie 195 sklepów stacjonarnych w całej Polsce, w których prowadzi regularną sprzedaż produktów i akcesoriów sportowych. Mimo to nie zapomina, że czas letni to moment urlopów, a przez to wzrostu zapotrzebowania na wygodną, funkcjonalną odzież, w modnym designie. Właśnie tego typu produkty są specjalnością 4F i marka postanowiła wykorzystać tę tendencję rynkową.
-
Stoiska sezonowe otwieramy stopniowo już od marca, obecnie mamy ich 29, zostało nam jeszcze jedno otwarcie. Łącznie te 30 punktów sprzedaży będzie działać w większości znanych nadmorskich miejscowości wypoczynkowych między innymi we Władysławowie, Kołobrzegu, Niechorzu, Ustce, Mielnie, Łebie, Jastrzębiej Górze czy Jastarni przez cały okres letni, stoiska sezonowe zlokalizowane są również w innych popularnych turystycznych miejscowościach na terenie kraju, tj. Wisła, Solina, Polańczyk, Okuninka. W okresie letnim widzimy zwiększony popyt na odzież i akcesoria jakie oferujemy, więc naturalne jest dla nas wyjście do klienta w miejscu, w którym będzie akurat przebywał, w tym przypadku na wakacjach. Oczywiście jest to także świadomy zabieg wizerunkowy – kolekcja letnia jest bardzo zróżnicowana pod względem funkcjonalności, kolorystyki i fasonów, królują żywe kolory oraz nadruki holograficzne, pojawiają się też dżins, melanż oraz metalizowane elementy. Ideą było stworzenie propozycji, które pasują zarówno na trening jak również nadają sportowego designu na co dzień. Uważamy, że te propozycje idealnie sprawdzą się podczas wakacji i aktywnego wypoczynku - komentuje Małgorzata Gabryś, dyrektor ds. inwestycji i rozwoju spółki OTCF, właściciela marki 4F.
Tagi: