Galeria Miodowa, zarządzana przez Grupę Kapitałową P.A. Nova SA, której otwarcie odbyło się 24 sierpnia 2012 roku w Kluczborku, powierzyła liczenie swoich klientów firmie Reveal Systems – dostawcy nowoczesnych zintegrowanych systemów liczących klientów galerii handlowych i sieci sklepów.
Podczas pierwszego weekendu otwarcia Galerii system Reveal odnotował 30 tysięcy odwiedzających ją osób. To imponujący wynik w 25 tysięcznym Kluczborku, statystycznie każdy mieszkaniec miasta odwiedził nowo otwartą galerię.
Galeria Miodowa położona jest w północnej części miasta, zajmując ponad 12 tys. mkw. Największą powierzchnię obiektu stanowi Tesco, ponadto galeria oferuje klientom szeroką ofertę z zakresu mody, zdrowia i urody. Atrakcyjna oferta handlowa oraz dogodna lokalizacja zapewnia jej wielu zadowolonych klientów, zarówno z samego Kluczborka jak i regionu.
Reveal Systems zainstalował w Galerii Miodowa rozwiązanie o nazwie Fast – Track. Projektując system dla Miodowej połączył dwie technologie zliczania w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko błędu. Część integralną FAST-TRACK stanowi rozbudowany system raportujący i analizujący dane Asset - Track. Co ważne, system można w pełni dostosować do wymagań klienta, dodawać potrzebne raporty. Narzędzie dostarcza zarządcy szczegółowych informacji o odwiedzalności galerii, dostępnych on-line na bieżąco - można odświeżać je nawet co 5 minut. Fast – Track umożliwia sprawdzenie, w jakich okresach czasu centrum/sklep cieszy się największą popularnością, jak długo klienci przebywają w danym miejscu, czy to przekłada się na dokonywanie zakupu oraz jakie inne czynniki wpływają na odwiedzalność i efektywność zabiegów marketingowych.
Tagi: