Nowe supermarkety Intermarché pod szyldem Super zostały otwarte w Lublińcu (woj. śląskie), Gubinie (woj. Lubuskie) oraz w Środzie Wielkopolskiej (woj. wielkopolskie).
Wszystkie sklepy zostały zbudowane według nowego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Dodatkowo we wszystkich placówkach jest oferowane mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. Uruchomiona zostanie również wędzarnia, dzięki czemu klienci będą mogli zakupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.
Nowe sklepy dysponują powierzchniami sprzedaży od 1200 do 2000 m2. W każdym z nich zatrudnionych jest co najmniej 50 osób.. W zależności od powierzchni, sklepy mają od 6 do 10 kas. Obok każdego z nich znajduje się parking, na co najmniej 60 samochodów. Otwarciu nowych sklepów towarzyszyły liczne promocje, o których klienci dowiedzieli się z gazetek handlowych oraz billboardów.
To, co wyróżnia Intermarché wśród lokalnej konkurencji to szeroka gama produktów marek własnych, z których już ponad 900 wyróżnionych jest certyfikatem Selection – gwarancją najwyższej jakości.
Tagi: