200 sklepów 5.10.15. do końca 2011 roku

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-06-13 | 18:00
W 2011 roku 5.10.15. zakłada prężny rozwój sieci sklepów firmowych, z naciskiem na rozwój sieci franczyzowej. Planowana liczba wszystkich sklepów na koniec 2011 roku wyniesie około 200 (w tym ponad 50 sklepów franczyzowych). Szczegóły rozwoju sieci 5.10.15. zdradza w rozmowie z portalem Galeriehandlowe.pl Paweł Okpisz, Manager ds. Franczyzy sieci 5.10.15.
Sklepy 5.10.15 powstają zarówno w centrach handlowych jak i przy głównych ulicach miast. Jakie korzyści, a jakie ograniczenia wynikają ze współpracy z galerią handlową?
Jedną z głównych korzyści związanych z lokalizacją sklepu w centrum handlowym jest koncentracja oferty wielu różnych marek oraz atrakcyjna oferta na przykład hipermarketu. Przemyślane działania marketingowe prowadzone przez zarządcę centrum mogą mieć korzystny wpływ na poziom odwiedzin zarówno centrum handlowego jak i naszych sklepów. Korzyścią jest również niezależność od pogody i łatwy dostęp dla klienta, który przyjechał na zakupy samochodem.
Jakimi zatem kryteriami kieruje się 5.10.15. przy wyborze lokalizacji?
W przypadku ulicy handlowych głównymi kryteriami wyboru lokalizacji jest traffic i bliskość do innych sklepów lub punktów usługowych. Natomiast w przypadku centrów handlowych  duży wpływ na decyzję ma miks marek znajdujących się w obiekcie i koszty wynajmu lokalu.
Od początku roku 5.10.15 intensywnie rozszerza sieć sprzedaży. 30 marca w Galerii Wyszków, 30 kwietnia w CH Hermes, a w połowie maja nowy sklep marki został otwarty w Galerii Rembielińskiej. Jakie są plany rozwoju marki na najbliższy rok?
W 2011 roku Spółka zakłada prężny rozwój sieci sklepów firmowych, z naciskiem na rozwój sieci franczyzowej. Planowana liczba wszystkich sklepów na koniec 2011 roku wyniesie około 200 (w tym ponad 50 sklepów franczyzowych).
Widać, że duży nacisk kładą Państwo w tym roku na rozwój sieci franczyzowej. Jakie są główne założenie systemu franczyzowego oferowanego przez 5.10.15.?
Dysponujemy jednym z najlepszych systemów franczyzowych na rynku. W ramach tej formy współpracy dostarczamy naszym partnerom kompleksowy know how oraz wszystkie niezbędne narzędzia do prowadzenia dochodowego biznesu. Oczywiście mile widziane jest doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności i „smykałka” do sprzedaży.
Poszukujemy partnerów z lokalami o powierzchni około  100 m kw. Partner franczyzowy musi być przygotowany na zainwestowanie kwoty rzędu 80 000 – 120 000 zł. Oczywiście wysokość kwoty zależy od wielkości lokalu i jego obecnego stanu. Kwota te obejmuję wszystkie koszty związane z otwarciem nowego sklepu (opłaty oraz koszt jego urządzenia).
Oczywiście Komex pozostaje właścicielem towaru, zarządza nim i ponosi koszty przecen. Klient koncentruje się na utrzymaniu standardów, obsłudze klienta i sprzedaży produktów.
Rynek sieci handlowych ciągle się rozwija. Pojawiają się nowe marki, które kuszą potencjalnych klientów zarówno aranżacją wnętrza, bogatą ofertą handlową a także nietypowymi akcjami sprzedażowymi. Jakie główne elementy strategii marketingowej/PR pozwalają na wyróżnienie marki 5.10.15. na tle konkurencji?
Marka 5.10.15. znana jest z ”czystych” przekazów reklamowych i działań społecznych. To co nas wyróżnia na tle konkurencji to zaangażowanie społeczne. W najbliższym okresie zamierzamy pogłębić działania z zakresu CSR i wzmocnić współpracę z organizacjami pozarządowymi, które działają na rzecz poprawy życia dzieci. Obecnie współpracujemy z UNICEF, Fundacją Cała Polska Czyta Dzieciom, z Fundacja Smiling Faces czy stowarzyszeniem Przymierze Rodzin. Przyczyniliśmy się też do wydania Międzynarodowej Konwencji Praw Dziecka. Poza wzmocnieniem działań z zakresu CSR planujemy również szereg działań online.
W marcu 2011 roku wprowadzili Państwo do swoich sklepów nową markę, Lincoln and Sharks a w maju salony 5.10.15 nawiązały współpracę z marką diva. Z jakiego powodu zdecydowali się Państwo na sprzedaż biżuterii?
Wprowadzenie biżuterii dziecięcej do naszych sklepów jest częścią projektu, który zakłada rozszerzenie oferty handlowej o akcesoria i obuwie.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2011-06-03 do 2011-06-05

Zobacz także

200 sklepów 5.10.15. do końca 2011 roku

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.