Zoo Karina, sieć zoologiczna, zajmująca aktualnie trzecie miejsce pod względem ilości punktów handlowych w Polsce, planuje otwarcia kolejnych sklepów. W 2015 r. zapowiada uruchomienie 3 nowych marketów o powierzchni rzędu 200-350 m kw.
Jak przyznaje marketing manager sieci Zoo Karina, jest to optymalna wielkość, zważywszy, że polski rynek jest dość nasycony sklepami wielkopowierzchniowymi. -
Stawiamy na placówki o bardziej kompaktowej strukturze, która zapewni naszym klientom szeroki wybór asortymentu, jak i szybkie zakupy. Do końca roku zostanie zrealizowany plan otwarcia dwudziestego marketu Zoo Karina - potwierdza Hanna Jerzakowska.
Aktualnie funkcjonuje 17 sklepów Zoo Karina, z czego aż 16 z nich zlokalizowanych jest w centrach handlowych na Pomorzu. Strategiczne umiejscowienie marketów w największych pomorskich obiektach handlowych umożliwia dokonanie wszystkich potrzebnych zakupów w jednym miejscu oraz zapewnia zmotoryzowanym dogodne usytuowanie miejsc parkingowych. Większość marketów sieci ma osobne wejścia, bezpośrednio z parkingu. Pozwala to na wprowadzanie zwierzaków na teren placówki, co sprawia, że zakupy stają się jeszcze większą przyjemnością.
Tagi: