Konkurs na nazwę Regionalnego Centrum Handlowego w Chojnicach, którego inwestorem jest Grupa Kapitałowa Rank Progress, został zakończony. Nazwa "Brama Pomorza" okazała się bezkonkurencyjna. Autor pomysłu otrzyma w nagrodę 2 tys. złotych.
Mieszkańcy Chojnic i okolic wykazali się dużą aktywnością i pomysłowością. Na konkurs wpłynęło blisko 200 zgłoszeń, spośród których wyłoniono zwycięzcę. Brama Pomorza zachwyciła komisję konkursową, dając swojemu autorowi nagrodę w wysokości 2 tys. złotych. -
Część nazw się powtarzała, jednak zawsze pierwszeństwo miały pomysły z wcześniejszą datą. Cieszymy się, że mieszkańcy Chojnic i okolicznych miejscowości podeszli do tematu z entuzjazmem. Mamy nadzieję, że zwycięska nazwa zyska sympatię wśród przyszłych klientów centrum handlowego – mówi Halina Wyborska, rzecznik prasowy Rank Progress SA.
Inwestor jest w trakcie projektowania galerii. W pierwszym etapie planowana jest realizacja największego w regionie marketu budowlanego oraz galerii handlowej. Drugi etap zakłada budowę retail parku. Łącznie całe centrum ma mieć ok. 40 tys. mkw. powierzchni i parking na 1300 miejsc. Przyjęty wstępnie harmonogram prac przewiduje otwarcie centrum w IV kwartale 2013 roku. Opracowana jest już koncepcja układu drogowego wokół obiektu. Została ona uzgodniona z zarządcami dróg: Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Administracji w Gdańsku, Zarządem Dróg Wojewódzkich i Zarządem Dróg Powiatowych. Dojazd do centrum będzie odbywał się przez dwupasmowe rondo. Planowane są również przy galerii prace związane z przebudową linii gazowej i energetycznej.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w budowie
Tagi: