W czasie drugiej edycji konferencji organizowanej przez Grupę Unity wystąpią przedstawiciele największych e-biznesów w Polsce, eksperci i praktycy zza granicy. Wydarzenie rusza 25 marca w Krakowie i potrwa dwa kolejne dni. Trwa rejestracja early birds!
-
Do rozmów o rynku e-commerce i trendach w sprzedaży omnichannel zaprosiliśmy takich graczy jak Merlin.pl, Nexterio, Leroy Merlin, czy Euroflorist. To dla nas prawdziwe wyróżnienie, że każdy z naszych gości zgodził się podzielić z uczestnikami swoim doświadczeniem i wizją biznesu. Mam poczucie, że Kongres to unikalna przestrzeń, w której realnie wpływamy na rozwój rynku – przyznaje Michał Kraus, dyrektor PR i marketingu w Grupie Unity.
Wśród zagranicznych prelegentów pod Wawelem zobaczyć będzie można ekspertów sprzedaży internetowej rynków takich jak Wielka Brytania, Holandia, oraz Polska. Na scenie pojawi się m.in. Janine Nöthlichs (ecommerce-facts.com), Jorij Abraham (E-commerce Europe), a także Hisham Shila (Brink Group).
Agenda zostanie wzbogacona także tematyką e-commerce B2B, a uczestnicy prócz tradycyjnej formy wykładów wezmą udział w warsztatach oraz sesjach fireside chat. Krajobrazem do konferencji będzie ponownie Kraków, a scenerią wykładów Nowa Cricoteka - wyjątkowa przestrzeń, która powstała z przetworzenia charakterystycznego rysunku autorstwa Tadeusza Kantora - człowieka niosącego na plecach stół. Co istotne, bilety na Kongres zawierają w cenie dwa noclegi w położonym bezpośrednio przy Cricotece Hotelu Qubus.
2. Kongres dyrektorów e-commerce
25-27 marca 2015 r.
Nowa Cricoteka, Kraków
Więcej informacji o Kongresie oraz rejestrację znaleźć można na stronie http://www.kongresecommerce.pl/. Warto się spieszyć – bilety w promocyjnych cenach dostępne tylko do wyczerpania puli.
Na wydarzenie zaprasza organizator – Grupa Unity wraz z Partnerami – Raben oraz Go.pl. Patronat medialny nad Kongresem objął m.in. portal
Galeriehandlowe.pl i magazyn
Galerie Handlowe.
Tagi: