Odzieżowa sieć Femestage Eva Minge powiększyła się o kolejną lokalizację. 5 grudnia otwarty został salon w Pile w centrum handlowym przy Alei Powstańców Wielkopolskich. To już 15. punkt Femestage na terenie Polski, a do końca roku powstaną jeszcze trzy – w Łodzi, Starogardzie Gdańskim i kolejny w Warszawie.
Femestage Eva Minge to nowa propozycja dla kobiet, która wywodzi się z Domu Mody Eva Minge. Rozwijana jest przez grupę Esotiq&Henderson, która współpracuje z Ewą Minge, najbardziej rozpoznawalną polską projektantką na świecie. Marka Femestage premierę miała w kwietniu, podczas Fashion Week w Łodzi. Od tej pory rozwija się w całej Polsce. W październiku otwarty został pierwszy w Warszawie. Kolejne powstały w listopadzie w Bydgoszczy oraz w Gdańsku.
Notowana na GPW grupa Esotiq & Henderson zainteresowana jest rozwojem swojej marki w ośrodkach powyżej 50 tys. mieszkańców. –
Bardzo mi zależy, by pojawiły się także w mniejszych miastach. Sama przecież mieszkam w Zielonej Górze – mówi Ewa Minge, dyrektor kreatywna marki Femestage.
–
Do końca 2015 roku planujemy mieć 18 sklepów tej marki. Choć pierwsze otwarcia salonów Femestage nastąpiły dopiero w kwietniu tego roku, ta marka po III kwartale odpowiadała już za połowę wzrostu powierzchni handlowej grupy Esotiq&Henderson z ostatnich 12 miesięcy – dodaje Adam Skrzypek, prezes Esotiq & Henderson.
W grudniu mają powstać jeszcze trzy punkty Femestage na terenie Polski. Kolejne lokalizacje to Łódź, Starogard Gdański i Warszawa.
W pierwszym etapie rozwoju sieci Femestage grupa Esotiq&Henderson koncentrowała się na otwieraniu własnych salonów. Dziś stawia także na franczyzę. Na tym modelu, który doskonale sprawdził się w przypadku sieci Esotiq (z 244 sklepów 204 to franczyza – dane na koniec III kwartału 2015 r.), grupa oprze się w kolejnym etapie rozwoju sieci odzieżowej.
Do tej pory w sieci Femestage działają już dwa salony franczyzowe – w Krakowie i w Rzeszowie.
Tagi: