14 mln klientów - rekordowy rok Galerii Katowickiej

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-02-01 | 17:07
W 2015 roku Galerię Katowicką odwiedziło o 2,4 mln więcej klientów niż w roku 2014. Ostatnie 12 miesięcy zlokalizowanego w ścisłym centrum stolicy Górnego Śląska kompleksu handlowo-usługowego charakteryzuje rekordowa odwiedzalność i wzrosty sprzedaży oraz innowacyjne projekty i rozwiązania.
– Rok 2015 dla Galerii Katowickiej był rokiem przecierania szlaków, rokiem innowacji, ale przede wszystkim i bezdyskusyjnie rokiem rekordów. Na wszystkich płaszczyznach osiągnęliśmy więcej niż zakładaliśmy w naszych ambitnie wyznaczonych celach – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds. marketingu i PR Galerii Katowickiej. – Biorąc pod uwagę planowany dalszy dynamiczny rozwój naszych programów marketingowych oraz optymalizację tenant mix, z wielką nadzieją spoglądamy w przyszłość – dodaje.
Grudzień minionego roku przyniósł największą w historii liczbę klientów Galerii Katowickiej – blisko 1,4 mln odwiedzających. To o 25 proc. więcej względem tego samego miesiąca w 2014 r. W grudniu 2015 odnotowana została także najlepsza od otwarcia odwiedzalność dzienna – wyniosła 69 000 osób.
W całym 2015 roku sklepy i punkty usługowe Galerii Katowickiej odwiedziło 14 milionów klientów, o 2,4 mln więcej niż w 2014 roku.
Pod względem sprzedaży najlepszym miesiącem 2015 roku, i jednocześnie od momentu otwarcia Galerii Katowickiej, był grudzień 2015 – jej wartość wzrosła o 59 proc. względem miesiąca poprzedniego. Wzrost wartości sprzedaży w grudniu rok do roku wyniósł 23 proc.
Pod koniec 2015 roku Galeria Katowicka udostępniła dla swoich klientów nową, innowacyjną wersję aplikacji zakupowej, którą w niespełna trzy tygodnie pobrało na telefony 7,5 tys. użytkowników. Aplikacja mobilna Galerii Katowickiej łączy cztery główne funkcjonalności: program lojalnościowy z regularnymi nagrodami za bieżące zakupy, moduł konkursowy z nagrodami specjalnymi dla najlepszych klientów, moduł cyfrowych kuponów rabatowych oraz precyzyjną personalną nawigacją zakupową, która komunikuje się z infrastrukturą beaconów, poprawia komfort zakupów i skraca i potrzebny na nie czas. Jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w Europie wdrożonym z sukcesem w galerii handlowej tej skali.
Oferta Galerii Katowickiej została w 2015 roku poszerzona o renomowane, cieszące się dużą popularnością marki wśród których znajdują się: sprzedający produkty znanych marek i projektantów po okazyjnych cenach TK Maxx, sportowy adidas, Tiger z produktami dla domu w skandynawskim designie, salon mody męskiej Pawo, nailbar „Manicure & Pedicure Marta Gajewska” i drogeria Endorphine.
Aktualnie portfel najemców Galerii Katowickiej tworzą także m.in.: Peek & Cloppenburg – multibrandowy salon z odzieżą renomowanych brandów np. Ralph Lauren, Hugo Boss, Calvin Klein, Armani, Dolce&Gabbana i innych, także własnych marek oraz Tommy Hilfiger, the North Face, iSpot, Zara, Euro RTV & AGD, Reserved, Matras, Smyk, 4 Faces, Duka, Estee Lauder.
Wśród wyróżniających Galerię Katowicką działań przeprowadzonych w 2015 roku wymienić można organizację wydarzeń modowych z udziałem popularnej modelki Joanny Krupy pod nazwą Key Fashion Week i Katowice Fashion Week, aranżację sąsiadującego z obiektem placu Szewczyka na snow park w podczas ferii zimowych i plażę w czasie wakacji oraz inaugurację Projektu Wyższy Poziom, inicjatywy realizowanej we współpracy z najważniejszymi instytucjami kulturalnymi i samorządem miasta, w ramach której przez ostatnie pół roku odbyło się blisko 200 różnorodnych wydarzeń: warsztatów dla dzieci i dorosłych, spotkań, sesji relaksacyjnych, spektakli, performance`ów, spotkań w ramach festiwali, koncertów, etc.
W ramach Projektu Wyższy Poziom, w listopadzie 2015 r. otwarta została „Scena w Galerii” – czwarta, stała scena Teatru Śląskiego, pierwsza w Europie stała scena dużego publicznego teatru prowadzona w obiekcie handlowym. Projekt Wyższy Poziom Galerii Katowickiej został uznany przez Narodowe Centrum Kultury za jeden z 20 najlepszych projektów kulturalnych i CSR w Polsce.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-05-07 do 2016-05-08

14 mln klientów - rekordowy rok Galerii Katowickiej

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.