Firma telakces.com ciągle się rozwija, a w czerwcu 2014 roku podpisała 5-letnią umowę partnerską z Virgin Mobile na współpracę obejmującą tworzenie nowych sklepów, sprzedaż produktów w obecnych punktach oraz wspólne działania marketingowe. Telakces.com stale poszukuje nowych możliwości rozwoju. Współpraca z marką Virgin Mobile stwarza korzyści dla wszystkich zainteresowanych. Poszerzenie oferty o usługi operatora pwoduje, że klienci otrzymują wszystko, czego potrzebują w jednym miejscu.
Wkrótce po podpisaniu umowy z marką Virgin Mobile rozpoczął się rebranding sieci telakces.com. Współpraca miedzy firmami układa się pomyślnie, gdyż obie strony czerpią z niej korzyści. Dla telakces.com niewątpliwie największą korzyścią jest silna pozycja marki oraz wsparcie marketingowe jakie daje Virgin Mobile.
Planem minimum telakces.com na 2015 rok jest podwojenie dotychczasowej liczby punktów w sieci. Ponadto, jednym z założeń na ten rok jest uruchomienie własnej hurtowni oraz wprowadzenie do sieci jednolitego systemu informatycznego. Planowana jest także rozbudowa sieci do 120 punktów do końca 2015 roku. Właśnie został otwarty nowy salon w centrum handlowym w Krakowie, a do końca lutego zostanie otwarty sklep w jednym z marketów w Olsztynie.
Tagi: